Діалог “Реєстрація в готелі, заселення в готель” (Checking in at a hotel)

fb6bfab04d34b1d719d389063caa5951 Діалог Реєстрація в готелі, заселення в готель (Checking in at a hotel)

– Welcome to the Sunny Hotel. How can I help you?

– Good morning! We’d like to check in. Our names are Sam and Rita Gordon. We have a reservation for a double room at your hotel.

– OK. Let me check the record of your booking… Yes. We have a double room for you reserved for 2 nights. Is that right?

– Yes. A room with a balcony facing the Central Square.

– Absolutely right. Could I see your passports, please?

– There you are.

– OK. You need to fill in these registration forms and put your signatures here, at the bottom of the guest cards.

– Sure thing. Here you are. Shall we pay now or at checkout?

– Don’t worry. You have already paid a deposit on the first night. The rest must be paid at checkout.

– Fine. By the way, what is the checkout time?

– 11.30 a.m. If you need any assistance, please, feel free to call the front desk or you can find a concierge on your floor.

– Thank you. What time is the restaurant open for lunch?

– It will be open in half an hour.

– I see. Is it possible to have lunch in our room today, please? We are too tired after the flight.

– Certainly. Our room service is available 24 hours. Your food will be delivered in about an hour then.

– Thank you very much. And what time do you serve breakfast here?

– We serve breakfast from 7.30 till 9.30 a.m. Do you need a wake-up call tomorrow?

Читайте також:  Діалог «Паспортний контроль в аеропорту» (Immigration control/passport control)

– Yes, please. At 7 in the morning would be fine.

– OK. No problem. So, here is your room key. Your room is on the third floor.

– Where are the lifts?

– They are over there, on your left. When you get off the lift, turn right. Your room is at the end of the corridor.

– Sorry. The last question. Does the hotel have a wireless internet connection?

– Yes, sure. The wi-fi is free here. Here is your password. Do you need anything else? Would you like the bellboy to help with your luggage?

– The thing is that my wife’s luggage was lost at the airport. So it must be delivered to your hotel.

– I’m sorry to hear that. And of course we’ll let you know about the delivery as soon as possible.

– Thanks again.

– Enjoy your stay at our hotel!

 6baa5d88e44394ecc3e06704aa2bf25f Діалог Реєстрація в готелі, заселення в готель (Checking in at a hotel)

Переклад

– Ласкаво просимо в готель «Санні». Чим можу вам допомогти?

– Добрий ранок! Ми б хотіли зареєструватися. Нас звуть Сем і Рита Гордон. Ми забронювали двомісний номер у готелі.

– ГАРАЗД. Дозвольте мені перевірити вашу бронь… Так. Ми забронювали для вас двомісний номер на дві ночі. Все вірно?

– Так. Номер з балконом, що виходить на Центральну площу.

– Абсолютно вірно. Можу я побачити ваші паспорти?

– Ось, візьміть.

– Добре. Вам потрібно заповнити реєстраційні бланки і поставити підписи тут, в нижній частині гостьової карти.

– Звичайно. От, готово. Нам потрібно сплатити зараз або при виписці з номера?

– Не турбуйтеся. Ви вже внесли депозит за першу ніч. Решту слід сплатити при виселенні.

Читайте також:  Діалог "Замовлення кави і чаю" (Ordering coffee and tea)

– Відмінно. До речі, коли у вас розрахункова година?

– 11.30 ранку. Якщо вам потрібна якась допомога, будь ласка, відразу телефонуйте на стійку реєстрації або ж знайдіть консьєржку на вашому поверсі.

– Дякую. У скільки відкривається ресторан на обід?

– Він відкриється через півгодини.

– Зрозуміло. Чи можливо сьогодні замовити обід в наш номер? Ми дуже втомилися після польоту.

– Зрозуміло. Обслуговування номерів доступне 24 години на добу. Тоді ваша їжа буде доставлена приблизно через годину.

– Велике спасибі. А коли у вас сніданок?

– Ми подаємо сніданок з 7.30 до 9.30 ранку. Вас треба завтра розбудити по телефону?

– Так, будь ласка. В сім ранку було б здорово.

– ГАРАЗД. Без проблем. Отже, ось ваш ключ. Ваш номер знаходиться на третьому (прим.: в Європі – на четвертому) поверсі.

– Де ліфт?

– Там, зліва від вас. Коли вийдете з ліфта, поверніть направо. Ваш номер розташований в кінці коридору.

– Вибачте. Останнє запитання. В готелі є бездротовий інтернет-зв’язок?

– Звичайно. Послуга wi-fi безкоштовна. Ось ваш пароль. Що-небудь ще? Вам потрібен посильний, щоб допомогти з багажем?

– Справа в тому, що багаж моєї дружини був втрачений в аеропорту. Тому він повинен бути доставлений в готель.

– Шкодую про це. І, зрозуміло, ми повідомимо вам про доставку як можна швидше.

– Ще раз дякую.

– Приємного відпочинку в нашому готелі!

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: