Діалог “Скарги на поганий сервіс у ресторані” (Complaining at a restaurant)

– Are you ready to order, madam?

– Well… actually I wanted to find something new in the menu as I haven’t been here for a year but I don’t see anything interesting today.

– May I help you? What kind of dishes are you looking for?

– I’ve tried all food here and I just wanted to explore new dishes. Unfortunately there isn’t any variety in the menu.

– OK. I’m sure our chef can suggest you something unusual.

– Oh, thank you. Never mind. I feel really disappointed with the quality of the services offered by your restaurant.

– I’m really sorry, madam. I’ll definitely take your suggestions to our manager.

– Pleased to hear that. OK… Could I have grilled steak with salad and brown rice now, please?

– Good choice! … Oops! Sorry, madam. We are out of brown rice today.

– I beg your pardon?

– Do you mind if we serve your steak spaghetti with instead? I do apologize for that replacement on behalf of our chef. As a token of our вибачення за we won’t charge you for spaghetti.

– Mmm… You have been running the restaurant for so many years. Usually do not such things happen here… OK. I hope I won’t be disappointed with the food quality.

– I’m sure you won’t, madam. Thank you for your patience. Your order will be on your table within 20 minutes.

– Wow! Your service isn’t so fast. I think it’s not my day today. My lunch hour will be over in half an hour.

– I see. I’ll do my best to bring your food as soon as possible.

 58712fc581e981a9675938b9dace087f Діалог Скарги на поганий сервіс у ресторані (Complaining at a restaurant)

Переклад

– Ви готові зробити замовлення, мадам?

– Що ж… взагалі, я хотіла знайти в меню що-небудь нове, тому що я не була тут цілий рік, але не бачу сьогодні нічого цікавого.

– Можу я вам допомогти? Які страви ви шукаєте?

– Я пробувала у вас всю їжу і просто хотіла спробувати нові страви. На жаль, в меню немає ніякого різноманіття.

– Добре. Я впевнений, що наш шеф зможе запропонувати вам що-небудь незвичайне.

– О, дякую. Не варто. Я дуже розчарована якістю сервісу, який пропонує ваш ресторан.

– Я дуже шкодую, мадам. Я обов’язково передам ваші пропозиції менеджеру.

– Рада це чути. Окей… Можна мені зараз стейк на грилі з салатом і коричневим рисом?

– Хороший вибір! … Упс! Пробачте, мадам. У нас сьогодні закінчився коричневий рис.

– Вибачте?

– Ви не будете заперечувати, якщо ми подамо ваш стейк зі спагеті замість рису? Я дуже вибачаюсь за таку заміну від імені нашого шефа. В якості наших вибачень ми не будемо включати в ваш рахунок спагетті.

– Мммм… Ваш ресторан існує так багато років. Зазвичай такі речі не відбуваються тут… Ладно. Я сподіваюся, що якість вашої їжі мене не розчарує.

– Впевнений, що ні, мадам. Дякую за терпіння. Ваше замовлення буде на вашому столі протягом 20 хвилин.

– Вау! Ваше обслуговування не таке швидке. Напевно, сьогодні не мій день. Моє обідній час закінчиться через півгодини.

– Зрозуміло. Я зроблю все можливе, щоб принести вашу їжу як можна швидше.

95a1a94983fb859e394974f5a3475e04 Діалог Скарги на поганий сервіс у ресторані (Complaining at a restaurant)

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Вчити англійську: Англійська мова онлайн