Ймовірно, Леонардо да Вінчі був першим, хто написав перше CV (резюме) ще 500 років тому. З тих пір, звичайно, відбулись деякі зміни, але на сьогоднішній день дуже важливо мати правильно-оформлене резюме англійською, в якому представлені всі Ваші професійні навички. Сьогодні, ми в native english зібрали всі необхідні поради, які допоможуть скласти Ваше резюме на високому рівні.
Що ж таке CV? Як написати резюме англійською?
CV (Curriculum Vitae) – біографічна довідка, в якій зазначена освітня і професійна історія, яка готується, як правило, при прийомі на роботу. Іншою назвою «CV», є «resume».
Існує один найкращий спосіб скласти резюме? Ні! Це Ваш документ, і він може бути структурований за Вашим бажанням, але все ж на основі основних положень, які будуть представлені нижче. Ви можете оформити своє резюме на папері або в онлайн форматі, або навіть надрукувати на футболці (в цілому не рекомендуємо, але для творчих професій може спрацювати і привернути увагу роботодавця))
На які аспекти роботодавець найбільше звертає увагу при розгляді CV?
Найважливіші аспекти при прийомі на роботу:
- Previous related work experience – попередній досвід роботи, що відповідає бажаної посади (займає приблизно 45% Вашого резюме);
- Qualifications & skills – кваліфікація та навички (35%);
- Easy to read – легкість читання (25%);
- Accomplishments – Ваші досягнення (16%);
- Spelling & grammar – правопис (14%); Вам допоможуть наші управжения на граматику.
- Education – освіта (9%);
- Intangibles: individuality/desire to succeed – нематеріальні цінності (бажання досягти успіху) (9%);
- Clear objective – чітко поставлені цілі (3%);
- Keywords added – ключові слова (2%);
- Contact information – контактна інформація (1%);
- Personal experiences – особистий досвід (1%);
- Computer skills – ком’ютерні навички (1%).
6 рекомендацій,що на ваше резюме звернули увагу!
1. Особиста інформація. (Personal details)
Зазвичай цей блок включає: Ваше ім’я, адресу, дату народження (хоча з нинішніми законами дискримінації за віком це не є суттєвим), номер телефону і адреса електронної пошти. У Британії резюме зазвичай не включає в себе фотографію, якщо Ви не актор/актриса. У європейських країнах, таких як Франція, Бельгія та Німеччина – прикріплене фото паспортного розміру у верхньому правому куті, є загальноприйнятим. Якщо Ви все ж вирішили прикріпити до Вашого резюме фотографію, вона повинна і виглядати відповідно – голова і плечі, правильно підібрана одяг і усмішка!
Ваш університетський диплом і загальне свідоцтво про середню освіту (або його еквіваленти). Якщо червоний диплом – не забудьте уточнити. Також можна додати спеціальні курси, наявні сертифікати, якщо вони відповідають вимогою бажаної посади
Як поступитьв престижні внз можете почитати в нашій статті: Як поступити в університет за кордоном?
Використовуйте такі слова, як розвивати, планувати, організовувати. Навіть працюючи в магазині, ресторані або барі можна включити такі навички як: вміння працювати в команді, надання якісних послуг клієнтам, тактовна робота зі скаргами. Зв’яжіть свої навички з бажаною роботою. Робота у фінансовій сфері буде включати в себе вміння обходитися з цифрами, аналітичний склад розуму і навички вирішення проблем. Тоді як у сфері маркетингу, приділіть більше уваги вміння переконувати та вести переговори.
Не використовуйте старі кліше – читання книг, спілкування з друзями, колекціонування марок і т. д., це може сприйматися як Ваш недолік. Намагайтеся згадати інтереси, які відносяться до роботи; поточні справи, якщо Ви хочете бути журналістом; відвідування різноманітних виставок, музеїв, якщо Ви хочете бути екскурсоводом.
Також варто вказати будь-які докази лідерства: капітан або тренер спортивної команди, представник студентського товариства, скаут-лідер.
Зазвичай вказується рівень володіння мовами (наприклад хороша розмовна англійська, базовий німецький), навички обчислення (хороше практичне знання MS Access and Excel), базові навички веб-дизайну і водійське посвідчення, при наявності.
Багато роботодавців на першому етапі розгляду резюме зазвичай не перевіряють рекомендації. Тому може пропустити цей блок, або ж написати «Рекомендації надаються за запитом». Якщо Ви все ж вирішили показати їх, то зазвичай двох рекомендацій буде досить — ваш керівник в університеті і один з попередніх роботодавців.
Які помилки зазвичай допускають кандидати при оформленні резюме?
— правопис (близько 50% роботодавців відмовляють кандидатам, якщо в резюме є помилки);
— досвід і навички, не відносяться до роботи (20%);
— розтягнутість резюме (15%);
— неправильний формат оформлення (10%);
— непрофесійний адресу електронної пошти. Уникайте наступний ніків – kiss, kitty, deathmetal, sexywild і т. д.))))
Деякі роботодавці витрачають не більше 45 секунд, щоб переглянути резюме і відкласти його в стопку «не цікавить», «може бути», «цікавить».
Будьте позитивно налаштовані – ведіть себе впевнено і підкресліть Ваші сильні сторони.
Будьте чесні – ніколи не надавайте неточну або вводить в оману інформацію.
Резюме не є юридичним документом, і Ви не можете бути притягнуті до відповідальності, але якщо рекрутер зловить Вас у брехні, Вашу кандидатуру відразу відхилять. Але якщо Вас попросять підписати документ, для підтвердження достовірності інформації, цей документ буде юридичним документом і частиною вашого трудового договору.
Переконайтеся, що основна інформація надана по середині першої сторінки, як правило, роботодавці звертають свою увагу саме на цю область.
Не розтягуйте резюме, постарайтеся укластися в аркуш А-4 (максимум з обох сторін). Скласти резюме англійською допоможуть наші викладачі в NES! Чекаємо вас на корисних заняттях.