Ні для кого не секрет що Вузи на пост-радянському просторі стрімко втрачають свою репутацію і бажають отримати у них освіта абітурієнтів. Причини різні : корупція, не достатня технічна оснащеність, відсутність кваліфікованого персоналу, не котирующийся диплом і т. д
Тому все більше випускників, які отримали середню освіту, прагнути продовжити своє навчання за кордоном. Існує величезна кількість гідних університетів з давньою історією, хорошою репутацією, різнобічними пропозиціями про отримання вищої освіти, які в свою чергу мають свої вимоги і критерії вступу:
- Студент повинен бути віком від 16 або 18 років. Заздрості від вимог країни та університету в який він збирається вступати і програми навчання.
- Знання мови країни, в яку плануєте поїхати і на якому проводиться навчання у Вузі.(якщо мова навчання: англійська – абітурієнту потрібно здати міжнародне тестування знання англійської мови – InternationalEnglishLanguageTestingsystem).
- Диплом про освіту в рідній країні (документи повинні бути перекладені і легалізовані).
- Інформація про платоспроможності на певний період навчання.(тут вимоги варіюються, але в більшості випадків потрібно підтвердження можливості оплати навчання студента, харчування і проживання на 1 навчальний рік).
Самою уважною роботою повинна бути добірка та подання документів.
- Одним з них є Транскрипт – це документ, в якому вказується кількість годин, отримані оцінки і назви предметів, які були пройдені абітурієнтом. В українських Вузах видається додаток до диплома, що є практично аналогічним варіантом, але все ж існують деякі розбіжності, тому можна звернутися до фахівців або ж знайти форми в інтернеті.
- Переклад диплома. Потрібно зняти фотокопію диплома і завірити її в канцелярії вищого навчального закладу , у якому цей диплом був отриманий. Потім диплом перекладається на мову країни, в яку студент планує вступати. Переклад може бути здійснено в перекладацькому бюро, на кафедрі перекладів, дипломованим перекладачем і бути офіційно завіреним нотаріусом.
- Рекомендаційний лист. Рекомендаційний лист потрібно для вступу у ВНЗ та участі в конкурсі для отримання гранту. Складати этотдокумент варто відповідно до вимог університету, в який збирається студент, часто вони прописані на сайтах. Потрібно близько трьох рекомендаційних листів від людей, які знайомі зі студентом і його професійної діяльністю. Зручно буде попередньо скласти рекомендаційний лист англійською мовою самостійно , а потім узгодити його з рекомендателями(це можуть бути викладачі, роботодавці, працівники). Текст повинен бути унікальним і подчеркывать кращі якості вступника.
- Мотиваційний лист. Statement of Purpose або Personal Statement складається абітурієнтом для того, щоб показати наскільки він мотивований для надходження в цей ВУЗ і чому саме він повинен не навчатися. Такий лист відіграє велику роль для переконання комісії у наданні студенту гранту на навчання. Повинна бути чіткість , логічність викладу та достовірність інформації.
Native English School завжди готова допомогти нашим студентам у підготовці до вступу в університети за кордоном і здачі міжнародних іспитів з англійської мови (IELTS, TOEFL).