Як скласти резюме англійською мовою: правила і поради

kak sostavit rezyume na anglijjskom yazyke: pravila i sovety  Як скласти резюме англійською мовою: правила і поради

Знання англійської мови – це велика перевага при пошуку чи зміні роботи. Але, щоб отримати роботу в міжнародній компанії, одного знання мови недостатньо.

На що в першу чергу дивиться майбутній роботодавець? Звичайно, на ваше резюме.

Тому дуже важливо скласти його правильно. Адже саме хороше резюме дозволяє зайняти бажану посаду.

У статті я розповім, як правильно скласти резюме англійською мовою, і дам посилання на англійські сайти з прикладами резюме різних вакансій.

Резюме англійською: правила складання

kak sostavit rezyume na anglijjskom yazyke: pravila i sovety 1 Як скласти резюме англійською мовою: правила і поради

Резюме або CV [від лат. Curriculum Vitae — життєвий шлях] має свою структуру, якої треба дотримуватися.

Зазвичай резюме англійською займає 1-2 сторінки і складається з наступних пунктів:

1. Personal information (особиста інформація)
2. Objective (мета)
3. Education (освіта)
4. Work experience (досвід роботи)
5. Personal qualities (особисті якості)
6. Special skills (спеціальні навички)
7. Hobby (хобі)
8. References (рекомендації)

Давайте детальніше розглянемо кожен з цих пунктів.

Увага: Вчіть англійську мову довгий час, але не можете говорити? Дізнайтеся на уроці в Москві, як заговорити через 1 місяць занять за методом ESL.

1. Personal information (особиста інформація)

Цей розділ складається з наступних пунктів:

1. Name (ім’я)

Ім’я та прізвище пишеться англійською мовою (по батькові в англомовних резюме вказувати не прийнято).

2. Address(адреса)

Адреса пишеться зазвичай в такій послідовності: номер будинку і назва вулиці, номер квартири, місто, країна, поштовий індекс.

3. Marital status (сімейний стан)

У цьому пункті ви відзначаєте ваше сімейне становище.

Наприклад:

married
заміжня/одружений

single
незаміжня/неодружений

divorced
в розлученні

have a child / children have
є дитина / діти

Читайте також:  Що таке TOEFL: формат, завдання, складності

4. Date of birth (дата народження)

Дата і рік народження зазначаються цифрами. Місяць народження краще написати словами.

5. Phone number (номер телефону)

Обов’язково вказуйте номер телефону в міжнародному форматі.

Також тут вказується вашу електронну адресу. Крім неї ви можете вказати обліковий запис Skype або інші засоби зв’язку з користувачем (наприклад, соц. мережі).

Виглядати це буде приблизно так:

Tom Richards
87 Tverskaya st., apt. 22, Moscow, Russia 11111
Single
16th July 1989
E: Richards@mymail P: 555-444-1111

Британський або американський резюме зазвичай не включає фотографію (якщо ви не є актором). Однак у таких країнах, як Бельгія, Німеччина, Франція резюме зазвичай входить фотографія.

Якщо ви прикладаєте фотографію, то це повинна бути фотографія по плечі в діловому стилі. Але посміхатися вам ніхто не забороняє, адже це не фотографія на паспорт.

2. Objective (мета)

У цьому розділі ви вказуєте, на яку посаду претендуєте або якому напрямку бачите свою роботу.

Мета можна вказати коротко.

Наприклад:

Sales Manager
Менеджер з продажу.

Або більш розгорнуто.

Наприклад:

Bookkeeping position that will allow me to gain valuable accounting experience.
Посаду бухгалтера, яка дозволить отримати цінний досвід в бухгалтерському обліку.

Бажано не тільки вказати посаду, але і коротко обгрунтувати, які ваші якості допоможуть вам успішно реалізувати себе на цьому місці.

Наприклад:

Customer service and sales expert with energetic nature who delivers effective solutions to problems and committed to providing high-quality customer care.
Спеціаліст з обслуговування клієнтів з енергійним характером, який пропонує ефективне рішення проблем і прагне забезпечити високу якість обслуговування клієнтів.

Основне завдання цього розділу «зачепити» HR-менеджера, щоб ваше резюме викликало у нього максимальний інтерес.

3. Education (освіта)

В цьому розділі потрібно написати, яку освіту ви отримали, і де саме. Тобто потрібно вказати:

  • Назва навчального закладу
  • Факультет
  • Спеціальність
  • Терміни навчання

Якщо ви закінчили кілька навчальних закладів, вкажіть їх у зворотному порядку — від останнього до першого.

Читайте також:  Як проходить навчання по Скайп

Назви Вузів пишуться англійською мовою. Зазвичай офіційна назва вузу на англійській є на сайті вузу.

4. Work experience (досвід роботи)

kak sostavit rezyume na anglijjskom yazyke: pravila i sovety 2 Як скласти резюме англійською мовою: правила і поради

У цьому пункті ви розповідаєте про свій професійний досвід. Місця роботи перераховуються в зворотному порядку (від останнього до першого).

До кожного місця роботи ви вказуєте:

  • Повна назва компанії
  • Країну і місто роботи
  • Вашу посаду
  • Термін роботи в цій компанії

Також ви вказуєте свої посадові обов’язки, щоб показати, які навички ви набули на попередніх місцях роботи.

Що робити, якщо у вас не офіційного досвіду роботи?

Вкажіть практику, стажування, підробіток, фріланс, участь у якихось проектах.

5. Special skills (спеціальні навички)

Основні навички, що відносяться безпосередньо до вашої роботи, повинні бути ясні роботодавцю з попереднього пункту. Тому тут ви вказуєте свої додаткові навички:

  • Знання професійних програм
  • Курси, які ви проходили
  • Навички водіння
  • Рівень володіння іноземними мовами.

Обов’язково вкажіть ваш рівень володіння англійською мовою:

  • basic (базовий)
  • intermediate (середній)
  • advanced (просунутий)
  • fluent (вільне володіння)
  • native (рідна мова)

Якщо здавали міжнародні іспити на знання мови (TOEFL/ IELTS), напишіть результат.

6. Personal qualities (особисті якості)

Подивіться, які якості вимагаються від кандидата на посаду, яку ви хочете зайняти, і перепишіть ті, якими володієте.

Наприклад:

а quick learner
швидко вчуся

able to find innovative solutions
вмію знаходити інноваційні рішення

able to prioritize
здатний розставляти пріоритети

adapt well to new situations
легко адаптуюсь до нових ситуацій

dedicated
захоплений

dependable
надійний

detail-oriented
уважний до деталей

hardworking
працьовитий

have good communication / interpersonal skills
маю гарні комунікативні навички

have planning skills
володію навичками планування

keep deadlines successfully
виконую роботу в строк

multitasking
многозадачен

natural leader
природжений лідер

open to change
відкритий для змін

optimistic
оптиміст

patient
терплячий

possess proactive approach
володію активною життєвою позицією

self-motivated and determined
ініціативний і цілеспрямований

Читайте також:  Розмова по телефону англійською мовою: ALLO?

а team player
командний гравець

work independently with little or no supervision
працюю без контролю згори або з мінімальним контролем

well-organized
організований

7. Hobby (хобі)

Цей розділ в резюме може опускатися.

Проте якщо у вас є інтереси і захоплення, які будуть корисні на цій роботі і близькі до вашої діяльності, то обов’язково вкажіть їх. Також деякі роботодавці воліють знати, чим захоплюється людина і як проводить свій вільний час.

8. References (рекомендації)

В Європі і США контакти минулих роботодавців прийнято вказувати прямо в резюме, щоб роботодавець міг зв’язатися з ними ще перед запрошенням на співбесіду. Не забудьте, що номери телефонів роботодавців ви також вказуєте в міжнародному форматі (з кодом міста).

Щоб вам було легше скласти своє резюме, на таких сайтах ви можете подивитися приклади резюме англійською мовою:

1. Myperfectresume.com

2. Damngood.com

І, наостанок, хочу дати вам кілька порад щодо написання резюме.

4 поради для успішного складання резюме

1. Будьте лаконічні

Іншими словами, будьте короткими і точними, зосередьте увагу на ключових факти. Пишіть тільки важливу інформацію, ті види вашої діяльності, які є актуальними саме для даної вакансії і найбільш вражають.

2. Будьте позитивні

Поставте себе впевнено і зробіть наголос саме на ваші сильні сторони.

3. Будьте чесні

Не дивлячись на те, що ви можете опустити інформацію, яка не відноситься до даної вакансії і точно буде нецікава майбутнього роботодавця, ніколи не давайте неточну або вводить в оману інформацію.

4. Обов’язково перевірте ваше резюме на граматику і пунктуацію

Помилки в резюме справлять не найкраще враження. Тому уважно перечитайте його, звертаючи увагу на правильність. Якщо ви не впевнені у своєму англійською, попросіть кого-небудь, хто знає мову, прочитати ваше резюме.

Обов’язково перевірте правильність телефону та пошти, адже саме за них роботодавець буде зв’язуватися з вами.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: