Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

Hey, guys! У цій статті обговоримо hotel business! Розповімо вам про трьох важливих книгах в цій справі, покажемо корисні фрази і слова, які повинен знати будь-який поважаючий себе менеджер, а також поділимося ресурсами присвяченими даній сфері. Get ready for some longread! Check it out!

Зміст статті:

  • Список важливих термінів
  • Корисні ресурси по темі
  • Висновок
  • У кого є час для книг в наші дні? Добре, якщо ви дійсно хочете добитися успіху, you’ll have to find some. Адже не секрет, що найбільш успішними людьми в будь-якій галузі є «ненажерливі» читачі, і готельний бізнес — не виняток.

     Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

    Уоррен Едвард Баффетт (американський підприємець, один із найбільш відомих інвесторів, стан якого на вересень 2018 року оцінюється в 108,4 млрд доларів) якось сказав, що ключем до його успіху було читання 500 сторінок щодня.

    «Ось як працюють знання. Він вибудовується, як складний відсоток. Всі ви можете це зробити, але я гарантую, що багато з вас цього не зроблять», — говорив він.

    Вважаємо, ви зрозуміли ідею. Читання — це не просто захоплення ультра-успіхом: це спосіб засвоїти набуті знання людства і отримати перевагу над звичайною людиною, яка не турбує себе регулярним читанням.

     

    Великі книги можуть надихати, стимулювати і інформувати. І хто у всі часи готельного бізнесу погребував би всім цим? Особливо, коли завдяки цьому перед вами відкриваються нові перспективи і можливості вчитися мудрості і успіху інших людей у цій сфері.

    Але захлинутися у величезній хвилі заголовків книг, наповнюють простори інтернету, досить легко. Ось чому ми раді позбавити вас від здогадів в цьому питанні.

    Ми склали невеликий список обов’язкових книг для майбутніх професіоналів у галузі. Сподіваємося, що вам сподобається.

     

     Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

    Топ 3 книги по готельному бізнесу

    Будь-яка людина в готельному бізнесі — від начальника відділу до загартованого готелю — може оцінити якість інформації, знайденої на сторінках книг нижче.

    З урахуванням ряду пов’язаних з готелем тим і стилів оповіді, у цій статті знайдеться книга для кожного. А якщо не знайдеться, то ви зможете підібрати для себе захоплюючий ресурс для вивчення.

    Отже, ми пропонуємо для дослідження наступні книги:

    • The Heart of Hospitality: Great Hotel and Restaurant Leaders Share Their Secrets

    Перебуваючи в будь-якій галузі, у вас завжди є один вірний і простий спосіб поліпшити справи: дізнайтеся, що роблять успішні люди, а потім скопіюйте їх. Ось чому «The Heart of Hospitality» — така чудова книга. До речі, «hospitality» — це «гостинність».

    Завдяки їй у вас складеться правильне уявлення про те, що роблять успішні керівники готелів, що, в свою чергу, не робите ви.

    Книга є важливим керівництвом для грамотного обслуговування клієнтів в готельному бізнесі, а також гідом по споживчим трендам. Вона здатна допомогти вам обслужити самого вимогливого гостя, використовуючи матеріали з перших рук, щоб поділитися з вами секретами від професіоналів в готельному бізнесі.

    • Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service

    Припустимо, ви вже ведете свій бізнес. Не забувайте, що ваші клієнти є джерелом життєвої сили для готелю, тому ставтеся до них з повагою. Обслуговування клієнтів — це мистецтво, і кажучи «be our guest» своїм клієнтам, ви берете на себе зобов’язання зосередитися на правильних речі, роблячи тим самим гостинніше свій готель. Як раз в цьому питанні вам допоможе ця книга.

     

    «Be Our Guest» надає можливість поглянути на особливий підхід Уолта Діснея до обслуговування клієнтів, що передбачає «перевищення очікувань», а не просто прагнення задовольнити їх. Книга розповість про те, як зробити більше очікуваного (to go above and beyond), і який ефект це може вплинути на ваш бізнес.

    • 7 EASY Ways to Show Your Employees YOU Care!: A Booklet Hotel for Managers and Others

    Клієнти можуть бути джерелом вашої життєвої енергії (lifeblood), але для того, щоб зробити своїх клієнтів по-справжньому щасливими, вам потрібна згуртована команда відданих і щасливих співробітників.

    Наявність солідної команди за вашою спиною життєво необхідно в будь-якій галузі, а ця книга дозволить вам вникнути в унікальні проблеми, з якими стикаються менеджери готелів. Адже їм доводиться керувати персоналом з різними обов’язками, починаючи від заселення клієнтів номери, закінчуючи зміною постільних комплектів або приготуванням їжі.

     Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

    Як говориться в цій книзі, причина №1, за якою працівники звільняються зі своєї посади, полягає не в тому, що їм недостатньо платять або не люблять, то чим займаються, а тому, що вони відчувають себе недооціненими.

    Читайте також:  Англійські прислів'я про одяг: одяг speak for men

    У цій книзі докладно розповідається про те, як ви можете налагодити міцний зв’язок зі своїм персоналом і показати їм, що для вас їх добробут має першорядне значення.

    This book highlights basic methods and simple to show your employees that you care and how this approach increases work employee satisfaction and productivity. These methods are extremely easy, inexpensive, and practical.” — Emily Barnes (singer/songwriter)
    «У цій книзі висвітлюються основні і прості методи вияву турботи до вашим співробітникам, і розповідається, як цей підхід підвищує задоволеність роботою та продуктивність співробітників. Ці методи надзвичайно прості, недорогі і практичні».

    Дві додаткові книги з готельного бізнесу

    • 100 Tips for Hoteliers: What Every Successful Hotel Professional Needs to Know and Do

    Для готельєрів (той, хто володіє і управляє готелем), які жадають більше глибини і подробиць про всіх тонкощах в управлінні готелем. Ця велика книга точно надасть вам грунт для роздумів.

    Вона пропонує більше, ніж просто поради: автор захоплює читача в цікаве подорож, починаючи від створення готелю і до його відкриття і повсякденних операцій. Це дозволяє візуалізувати те, що ви могли б змінити у своєму майбутньому готелі або сьогоднішньому, щоб зробити його краще.

     Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

    Автор книги Пітер Венисон (Peter Venison) провів кілька тижнів у п’ятизіркових готелях, займаючись складної бізнес-угодою.

    Паралельно він прийшов до розуміння того, що індустрія не досягає досконалості в задоволенні гостей в декількох областях. Тому вирішив написати 100 порад для готельєрів — зручний каталог пропозицій для тих, хто займається готельним бізнесом. Він заснований на особистому досвіді письменника в ролі готельєра, і гостя готелю.

    Деякі читачі, щоправда, зазначили, що книга призначена більше для початківців в управлінні готелями, тому, якщо ви шукаєте більш просунуті методи, вам доведеться пошукати в іншому місці.

    • Without Reservations: How a Family Root Beer Stand Росло into a Global Hotel Company

    Ця книга — яскравий приклад того, як бізнес може вирости з чогось малого, щоб стати світовим лідером у галузі. Marriott сьогодні – це найбільша мережа готелів у світі, але мало хто знає, що вона почалася як скромний сімейний бізнес.

    Це класична всеамериканська історія успіху, яка відображає шлях до тріумфу в готельному бізнесі, з безліччю порад і знань інсайдерів.

    Фрази і слова англійською з готельного бізнесу

    Готелі є у великих містах і в невеликих, в англомовних країнах і навпаки. Незалежно від того, де ви працюєте, багато гостей готелю будуть говорити по-англійськи. Тому, якщо хочете працювати в готелі, то повинні бути в змозі говорити про неї англійською.

    До речі, посада в готельному бізнесі може допомогти вам знайти відмінні робочі місця в усьому світі.

    Ми зібрали для вас корисні в готельному справі випадкові фрази та важливі слова англійською. So check it out!

    Привітання та прийом замовлень

    • Hello, welcome to [hotel name].
      Привіт, ласкаво просимо в [назва готелю].
    • How can I help you today?
      Як я можу допомогти вам сьогодні?
    • Do you have a reservation?
      У вас заброньований номер?
    • What’s the date of your arrival, please?
      Можу я дізнатися дату вашого приїзду?
    • When are you planning to check out?
      Коли ви плануєте ваш від’їзд?
    • How many people this is reservation for?
      На яку кількість осіб буде ця бронь?
    • What type of room would you prefer?
      Який тип номеру, який ви віддаєте перевагу?
    • What name is the reservation under?
      На чиє ім’я було заброньовано номер?
    • We are located downtown, so we are close to all of the amenities.
      Ми знаходимося в центрі міста, поблизу всіх зручностей (магазини і ресторани).
    • If you want we can book your parents in an adjoining room.
      Якщо ви бажаєте, ми можемо забронювати вашим батькам суміжний номер (два готельні номери з дверима в центрі).
    • You can check-in anytime after four o’clock.
      Ви можете заселятися (підійти до стійки реєстрації, щоб отримати ключі) в будь-який час після чотирьох годин.
    • If you need an extra bed, we have cots.
      Якщо вам потрібна додаткова ліжко, у нас є розкладні ліжка (одинарні ліжка на колесах, які розкладаються).
    • You will not receive your deposit back if you cancel.
      У разі скасування платежу, ви не отримаєте свій депозит (сума, сплачена достроково для забезпечення бронювання).
    • There’s an inn (hotel) on the other side of town that has a vacancy.
      На іншій стороні міста є готель з вільними номерами.
    • Is there anything else I can help you with?
      Я можу допомогти вам з чим-небудь ще?
    Читайте також:  Правило 2 — не вчіть граматику, не закцикливайтесь на ній

     Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

    Заселення

    • Feel free to take some brochures to your room to look at.
      Можете взяти брошури (невеликі буклети, які надають інформацію про місцеві визначні пам’ятки) в свій номер для ознайомлення.
    • All of our rooms have complimentary (free of charge) soap, shampoo, and coffee.
      Всі наші номери обладнані безкоштовним милом, шампунем і кави.
    • Breakfast is served from [time] to [time] every morning at/in [location/room].
      Сніданок подається з [час] до [час] щоранку в [місце/номер].
    • If you leave your car keys with us, the valet (staff that the parks guests’ vehicles)will park your car underground.
      Якщо ви залишите ключі від машини у нас, камердинер (паркувальник), припаркує вашу машину на підземній стоянці.
    • We have a shuttle bus service that runs to the airport from here. You’ll find the shuttle schedule by the front door.
      У нас є автобус-шатл в аеропорт з готелю. Ви знайдете розклад біля вхідних дверей.
    • To get to the beauty salon, just go down this hallway and turn left. It’s the second door on your right.
      Щоб потрапити в косметичний салон, просто спустіться по коридору і поверніть наліво. Другі двері праворуч від вас.
    • Please, return your parking pass when you check-out.
      Будь ласка, поверніть паркувальний пропуск при виїзді.
    • If you need anything else, please let us know.
      Якщо вам потрібно що-небудь ще, дайте мені знати.
    • Enjoy your stay.
      Приємного проведення часу.

    Усередині готелю

    • The bellboy (a staff member who helps guests with their luggage) will take your bags to your room for you.
      Посильний (співробітник, який допомагає гостям з багажем) доставить ваші сумки у ваш номер.
    • Our washrooms are for guests only.
      Наші вбиральні призначені тільки для гостей.
    • Towels are available at the front desk.
      Рушники надаються на стійці реєстрації (місце, куди гості надсилаються для реєстрації і перед виїздом, а також за інформацією).
    • Put a sign on the door if you want housekeeping to come in and change the sheets on the bed.
      Повісьте знак на двері, якщо хочете, щоб поповерхова служба (співробітники, які чистять кімнати та білизна) прийшла і поміняла простирадла на ліжку.
    • There is an ice machine by the elevator on all of the even numbered floors.
      Це автомат з кубиками льоду (машина, яка автоматично робить лід, який гості можуть використовувати для підтримки напоїв у холодному стані) на ліфті на всіх поверхах з парними номерами.
    • The vending machine on the fifth floor has bars chocolate and chips.
      В автоматі для продажу закусок (апарат, який видає закуски та напої при закиданні монет) на п’ятому поверсі є шоколадні батончики і чіпси.

     Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

    • The heated indoor pool is open until 10 p.m.
      Критий басейн з підігрівом відкритий до 10 вечора.
    • A room with a king size bed costs an extra ten dollars a night.
      Кімната з ліжком розміру «king size» (дуже велика двоспальне ліжко) варто додатково десять доларів за ніч.
    • Your room has a kitchenette so you can prepare your own and breakfasts lunches.
      У вашому номері є міні-кухня (холодильник та кухонний куток), щоб ви могли готувати власні сніданки і обіди.
    • Please return the luggage cart to the lobby when you are finished with it.
      Будь ласка, поверніть багажну візок у вестибюль, коли ви закінчите з нею.
    • The maximum capacity in the hot tub is ten people.
      Максимальна місткість в гідромасажній ванні — 10 осіб.
    • Our honeymoon room has a personal hot tub.
      У нашому номері для молодят є персональне джакузі.

     Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

    • Display this parking pass in your window to show that you are a guest hotel.
      Пред’явіть цей паркувальний пропуск (аркуш паперу, який гості показують з вікна автомобіля на стоянці готелю), щоб показати, що ви є гостем готелю.
    • Room 201 doesn’t need their sheets changed, but they requested one new pillowcase.
      Номер 201 не потребує заміни постільної білизни, але вони попросили одну нову наволочку.
    • The room contains a sofa bed so the room actually sleeps five.
      У номері є диван-ліжко (ліжко, вбудована в диван), тому в кімнаті фактично можуть спати п’ятеро.
    • What time would you like your wake-up call?
      У який час ви хочете отримати дзвінок-нагадування (ранковий телефонний дзвінок зі стійки реєстрації, замість будильника)?
    • Our weight room (a room that guests can use for exercise and fitness) has a stair climber and a stationary bicycle.
      Наш тренажерний зал (кімната, яку гості можуть використовувати для занять фізичними вправами і фітнесом) має тренажером «сходи» і велотренажером.
    Читайте також:  Топік з англійської на тему музика. Music in my life з перекладом

    Проблеми

    • I’m sorry about that. Let me see how we can fix that right away.
      Я шкодую про це. Зараз подивимося, як ми можемо це виправити.
    • The guests next to you have complained that you are being too noisy.
      Гості поруч з вами скаржилися, що від вас виходить занадто багато шуму.
    • We will have to add a damage charge for the hole you put in the wall.
      Ми зобов’язані включити в рахунок) плату за заподіяну шкоду (гроші, які гість повинен внести за ремонт майна готелю, коли це спричинено навмисними або необережними діями) у вигляді отвори, яку ви виконали в стіні.
    • You will be charged a ten dollar late charge (a fee for staying past the check-out time) for checking out after 11 a.m.
      Вам буде нараховано штраф за прострочення в розмірі 10 доларів (плата за перебування після часу виїзду) за виселення після 11 години ранку.
    • We will come in and change the linens (sheets, blankets, pillowcases) while you are out of your room.
      Ми зайдемо і поміняємо постільна білизна (простирадла, ковдри, наволочки), поки ви перебуваєте поза кімнати.

     Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

    Виселення з готелю

    • Could I have your room number and the key, please?
      Номер вашої кімнати і ключ, будь ласка.
    • Your total is $243. How will you be paying for this, please?
      До оплати буде $243. Як ви будете розплачуватися?
    • Thank you and hope to see you again soon.
      Дякуємо вам і сподіваємося побачити вас скоро знову.

    Готельний комплекс може включати в себе:

    Internet access in all areas of the hotel – доступ в Інтернет у всіх приміщеннях готелю;
    Internet access in public areas only – доступ до Інтернету в зонах загального користування;
    Wi-Fi – не пам’ятаємо переклад…
    air conditioning – кондиціонер;
    gym – гімнастичний зал;
    sauna – сауну;
    beauty salon – салон краси;
    hairdressing salon – перукарню;
    restaurant – ресторан;
    bar – бар;
    lounge – вітальню;
    breakfast room – їдальню;

     Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

    Список важливих термінів

    Full board — готель, який пропонує проживання з харчуванням.
    Half board — готель пропонує розміщення тільки з одним основним блюдом на день.
    Suite — велика спальня з вітальнею, столом і іншими зручностями.
    En suite — приватна ванна кімната, вхід в яку доступний зсередини спальні.
    Balcony, terrace — відкриті майданчики, доступ до яких відкритий з номера.
    Views: sea view city view, mountain view – види з вікон номера можуть бути на море, місто, гори або на цегляну стіну, звичайно.
    Key card — більшість готелів використовують ключі-картки (ті, які виглядають як кредитні карти) замість фактичного ключа, щоб потрапити в кімнату. Іноді магнітна смужка на карті стає неактивованої, тоді вона не відкриє двері.
    Porter — співробітник персоналу, який носить багаж і показує номер гостям.
    Customer satisfaction — якщо гості повністю задоволені своїм перебуванням в готелі і задоволені обслуговуванням, то вони є клієнтами з високим ступенем задоволеності.
    Signature — іноді гостям необхідно підписатися під своїм ім’ям на інвойсі або квитанції. Попросіть їх зробити це.
    Conference/convention — часто в готелях проводяться конференції або з’їзди, які являють собою великі зустрічі протягом дня чи кількох днів з людьми зі всього штату, країни або світу. Конференції зазвичай включають в себе бенкет і офіційний вечеря з промовами.

    Корисні ресурси по темі

    Тут ви можете знайти більше книг по темі.

    Тут або тут ви можете знайти цікаві блоги для вивчення.

    Trivago Business Blog — центральний джерело інформації про готельному маркетингу, технології та тенденції, щоб допомогти процвітання професіоналів у швидко мінливій галузі.

    Revinate — готельні тенденції, новини і кращі методичні рекомендації. Від порад по поліпшенню спостерігання ваших листів клієнтами до створення гостьових опитувань — отримаєте найсвіжіші підказки тут!

     Англійська для готельного бізнесу і працівників готелю: вчимо англійську для роботи в сфері послуг

    Висновок

    Ми знаємо, що є величезна кількість інших приголомшливих книг по готельному бізнесу, які багато хто вважатиме корисними, тому ми хочемо почути вашу думку. Можливо, ви читали особливу книгу з цієї галузі, яка вас вразила.

    Ефективні бізнес-книги можуть мати величезний вплив на те, як ви керуєте своїм життям. Think about it!

    Ми хотіли б надихати вас та продовжувати список хорошого чтива англійською, так що чекаємо ваших коментарів.

    Велика і дружна сім’я EnglishDom

    Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: