Англійська методів Франка, Петрова, Шехтера і Драгункина

Англійська мова в нашій країні в такому масовому масштабі вивчають порівняно недавно. З часів перебудови виникла гостра необхідність в оволодінні комунікативними навичками, необхідними для розвитку не тільки економічних, але й культурних і політичних зв’язків. Англійський до того часу вже завоював статус lingua franca, тобто мови загальносвітового використання.

Розвиток інтернету також вніс свою лепту більша частина контенту веб-сайтів у всьому світі публікується англійською мовою. Стрімко почала розвиватися методика викладання, і на основі старих методик почали розвиватися авторські методи викладання. Перерахуємо основні положення деяких з них.

Метод Пимслера

Метод Пимслера складається з трьох рівнів, які засновані на аудіюванні. Ви прослуховуєте і запам’ятовуєте стійкі вирази, а також для вас формуються діалоги, в тому вигляді, в якому вони зустрічаються в сучасній англійській мові. anglijjskijj po metodam franka, petrova, shekhtera i dragunkina10 Англійська методів Франка, Петрова, Шехтера і Драгункина

Суть методу в тому, що без засвоєння попереднього уроку вам не рекомендується переходити до наступного заняття. При належній тренуванні навчається за перші кілька занять втягується в певний ритм.

Найбільш ефективно при використанні методу Пимслера проходити по два заняття в день – вранці і ввечері. Часто дотримуватися такого ритму для багатьох учнів неможливо, тому вони проходять одне заняття в день, який не перевищує півгодини. Пауль Пимслер довів, що це найбільш ефективний проміжок часу при аудиальном спосіб вивчення іноземної мови.

Після проходження курсу за своїм методом навчання Пауль Пимслер рекомендує займатися вдосконаленням мови, розвиваючи вже всі види мовленнєвої діяльності.

Метод Петрова

Метод Петрова заснований на використанні таблиць простих часів англійського дієслова. Основною ідеєю методу стало положення про те, що дієслово, будучи центром речення, визначає організацію інших частин мови навколо нього. Петров застосовує два основних таблиці для організації простих часів навколо дієслова be та інших смислових дієслів (не модальних)

Таблиця 1

 

Питання

Твердження

Заперечення

Час

Will

I

We

You

They be…?

He

She, It

I

We

You

They will be…

He

She, It

I

We will

You not

They be…

He

She, It

Майбутнє

Am

Are

Are

Are

Is

Is

I

We

You

They …..?

He

She, It

I am…

We are…

You are…

They are…

He is…

She, It is…

I am not…

We are not..

Yo are not..

They are not…

He is not..

She, It is not..

Даний

Was

Were

Were

Were

Was

Was

I

We

You

They ….?

He

She, It

I was…

We were…

You were…

They were…

He was…

She, It was…

I was not…

We were not..

You were not…

They were not…

He was not…

She, It was not..

Минулий

На прикладі першої таблиці спочатку практикуються прості стверджувальні, негативні і питальні речення в сьогоденні, минулому і майбутньому часі, а потім вони «обростають» додатками, обставинами місця і так далі.

Наприклад, He is a miner. Is he a miner? He isn’t a miner.
He was a miner two years ago. Was he a miner two years ago? No, he wasn’t a miner two years ago.
He will be a miner in two years. Will he be a miner in two years? He won’t be a miner in two years.

Таблиця 2

 

Питання

Твердження

Заперечення

Час

Will

I

We

You

They perform…?

He

She

I

We

You

They will perform…

He

She

I

We will

You not

They perform…

He

She

Майбутнє

Do

Does

I

We perform…?

You

They

He

She perform…?

I

We

You perform…

They

He

She performs

I

We don’t

You perform…

They

He doesn’t

She perform…

Даний

Did

I

We

You

They perform…?

He

She

I

We

You performed…

They

He

She

I

We

You didn’t

They perform…

He

She

Минулий

Друга таблиця опрацьовується наступним чином:

They perform. They don’t perform. Do they perform.
Did they perform. They didn’t perform. Did they perform?
They Will perform? They won’t perform. They will perform.
They perform a new play every year. They Will perform a new play next year? І так далі.

Дмитро Петров впевнений, що починати вивчати англійську мову потрібно з опрацювання використання простих часів, а все інше буде витікати вже після оволодіння ними.

Метод Франка

anglijjskijj po metodam franka, petrova, shekhtera i dragunkina11 Англійська методів Франка, Петрова, Шехтера і ДрагункинаМетод Іллі Франка заснований на читанні особливим чином адаптованих текстів. Ці тексти забезпечені докладним перекладом, а лексичні коментарі значно полегшують семантизацию (засвоєння значень лексичних одиниць, стійких фраз і виразів. Метод Франка особливо ефективний для підготовки до виконання на іспитах розділу «Читання», який не без підстав вважається найскладнішим етапом при проходженні класичних іспитів ОГЕ, ЗНО, TOEFL або IELTS.

Метод Драгункина

Метод Драгункина називають псевдо-лінгвістичним, так як він ввів нові категорії граматики, а також ввів 51 правило, характерне тільки для англійської мови. Точніше, він назвав їх 51 золотий формулою, грунтуючись на яких можна вивчати англійську мову набагато ефективніше. Одна з «золотих формул» – це твердження, що в англійському реченні завжди в тій чи іншій формі можна виявити присутність дієслова.

Одним з досить спірних моментів методу Драгункина називають відмову від міжнародної визнаної транскрипції і заміна її на максимально наближений до російського написання звуків.

Метод Шехтера

Метод Шехтера заснований на емоціях з породженням сенсу через них. Емоційно-смислове початок передбачає особливий підхід, при якому викладач повинен володіти не тільки лінгвістичної та навчальною компетенцією – він також повинен бути і актором, і експертом, і психологом, і менеджером. anglijjskijj po metodam franka, petrova, shekhtera i dragunkina12 Англійська методів Франка, Петрова, Шехтера і Драгункина

В основі методу Шехтера лежить подолання психологічних бар’єрів при спілкуванні, де головна роль приділяється створенню діалогів всередині групи студентів. В цьому випадку створюється атмосфера емоційного взаємного впливу, що призводить до більш безпосереднього засвоєння англомовній комунікації.

Метод Замяткина

Метод Замяткина передбачає медитативний підхід до вивчення англійської мови. Те, що у створенні аудиокурса взяли участь професійні актори, для яких англійська мова є рідною в ранньому віці або вони почали оволодівати ним з народження, є величезний плюс.

В цьому випадку учень починає з правильної вимови, так як постійно знаходиться в створеною штучно звуковий середовищі, постійно прослуховуючи та засвоюючи англомовну мова без безпосередньої участі викладача. Людина в цьому випадку нібито медитує, осмислюючи мова і запам’ятовуючи слова і фрази підсвідомо.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: