Англійська мова для керівників + 14 принципів ефективного менеджменту

Welcome to our meeting. Today’s agenda is англійська для керівників. Хороший той начальник, який поєднує безліч навичок. Адже щоб ефективно управляти процесами, треба їх розуміти і розбиратися в них. Будь-яка навичка по роботі корисний, особливо — володіння англійською мовою. Одного разу ми про це вже писали.

Зміст статті:

А сьогодні розберемо корисну лексику, слова і вирази англійською для керівників.

 Англійська мова для керівників + 14 принципів ефективного менеджменту

Пошук відповіді

Розглянемо таку ситуацію. Ви збираєтеся з колективом, щоб знайти рішення якої-небудь задачі. У вас немає ідей на цей рахунок, або ви вважаєте, що разом можна придумати ідею краще. Що можна сказати в такій ситуації?

I don’t have an answer, do you?
У мене немає відповіді, а у вас?

Це тільки один з варіантів. Так ви ставите питання в лоб. Безпосередньо звертаєтеся до співробітників. Але це не завжди ефективно. Мозок не налаштований на те, щоб миттєво за запитом видавати гарні ідеї. Ефективніше буде задати вектор роздуми.

Якщо у вас вже є якісь заготовлені ідеї, озвучте їх. І нехай команда їх доповнить. Відразу визначте, що ви готові розглянути будь-які пропозиції, і будь коментар піде на користь.

Брейншторм

Це один із сучасних методів пошук креативних ідей. Щоб правильно провести brainstorm, потрібно дотримати кілька пунктів:

State a goal. Позначте мета, до якої ви повинні прийти. Вона повинна бути чіткою та конкретною. Адже ми цінуємо наш час і хочемо використовувати його максимально продуктивно.

List your input data. Які у вас можливості? Обмеження? Бюджет? Взагалі все, від чого можна відштовхуватися. Кожен з учасників брейншторму повинен бачити повну картину.

No criticism. На самому початку не так важливо знайти остаточне рішення, як запустити розумовий процес. Одна ідея породжує іншу, потім наступну і так далі. Тому не зупиняємося і не критикуємо. Навіть якщо ідея здається безглуздою, все одно записуємо.

Divide people into two groups. Перша група — генератори ідей, друга — оцінювачі. Коли процес вже запущений, можна розглянути отримані ідеї ближче. Тут можна додати елемент гри і поділити команду на idea makers and judges.

Детальніше про брейншторм у відео.

Постановка задачі

Можна просто сказати let’s do this. А можна вивчити нові фрази і ставити завдання чіткіше.

  • Task – завдання
  • Goal – мета
  • Urgently – терміново
  • ASAP (as soon as possible) – так скоро, наскільки це можливо
  • Priority – пріоритет
  • Deadline – крайній термін
  • Check list – контрольний список (чекліст)
  • Subtask – додаткове завдання
  • Complexity – складність
  • Skill – навик
  • Explain – пояснювати

Використовуючи названі вище слова, можна сформувати такі фрази:

It’s high priority task. We need to do this ASAP.
Це высокоприоритетная завдання. Ми повинні зробити це якомога швидше.

Deadline is next Monday. All other task details you will see on check list.
Крайній термін — наступний понеділок. Всі інші деталі завдання побачите в чеклісті.

Можете спробувати скласти свої пропозиції.

 Англійська мова для керівників + 14 принципів ефективного менеджменту

Контроль роботи

Після постановки завдання потрібно переконатися, що співробітник все зрозумів правильно. Беремо на замітку фрази:

Show me how you got there.
Покажи мені, як ти це зрозумів.

Tell me the same again.
Розкажи мені теж саме знову.

Важливо залишати свободу дій, але разом з цим треба двічі перевірити процес. Щоб стежити за ним, є інші фрази.

  • Control – контроль
  • Currently – в даний момент
  • Stage – етап
  • Result – результат
  • Problem – проблема
  • Complication – складність
  • Process – процес
  • Delay – затримка
  • Duty – обов’язок

І звідси отримуємо:

We have a problem on final stage.
У нас проблема на фінальному етапі.

Some complications led to delay.
Деякі проблеми призвели до затримки.

 Англійська мова для керівників + 14 принципів ефективного менеджменту

Мотивація

І це теж, звичайно, дуже важливо. Моральна підтримка команди підвищує продуктивність і покращує атмосферу в колективі. Можна бути водночас вимогливим, але вдячним керівником, і тоді Вас ще більше будуть поважати. Загалом, приступимо.

  • Success – успіх
  • Motivation – мотивація
  • Believe – вірити
  • Hope – сподіватися
  • Team – команда
  • Important – важливий
  • Together – разом

І фрази:

Let’s do that together.
Давайте зробимо це разом.

That sounds important to you.
Це звучить як щось важливе для тебе.

How can I make your work more comfortable?
Як я можу зробити твою роботу більш комфортною?

I am glad you are in our team.
Я радий, що ви у нашій команді.

I believe in you.
Я вірю в вас.

Інші вирази

І наостанок ще кілька фраз і виразів, які допоможуть підтягнути англійську для керівника проекту. Ці вирази часто можна почути від керівників або менеджерів різних рівнів. Тому беремо на замітку.

  • Aim to – ставити мету, ставити завдання.
  • Rely on – покладатися на кого-то.
  • Finish up – закінчувати, завершувати.
  • Save something until later – залишити обговорення на потім.
  • Expect to achieve – очікувати досягти.
  • Go as planned – йти за планом.
  • According to something – згідно чогось.
  • To be in charge – відповідати за.

14 принципів ефективного менеджменту

Henri Fayol — інженер, теоретик менеджменту і засновник класичної школи управління. Він народився в Туреччині в 1841 році, а помер у Франції в 1925 році. Однак його праці досі залишаються затребуваними, і хоч багато що змінилося з тих пір, Анрі навіть сьогодні називають батьком сучасного менеджменту.

Файоль вивів 14 принципово важливих складових ефективного управління. Ось як вони звучать:

Division of Work (поділ роботи): кожен повинен займатися своєю справою, тим, що він вміє. Це важливо для максимально продуктивного витрачання часу і навичок кожного окремого співробітника.

Authority and Responsibility (авторитет і відповідальність). Будь-яка дія керуючого повинно бути зваженим. Відповідальність за можливі наслідки повинна лежати на протилежній шальці терезів від влади і авторитету, якою людина володіє.

Discipline (дисципліна): чітко прописані корпоративні правила, які обов’язково повинні дотримуватися, в іншому випадку — штрафні санкції. Свобода дій повинна бути, але у неї є межі, співробітники повинні дотримуватися і поважати межі дозволеного.

Unity of Command (єдність командування): співробітники повинні отримувати вказівки від одного менеджера. У різних груп може бути різний керівник, але над одним працівником не може бути двох рівноправних керуючих. Це створює внутрішній конфлікт і уповільнює роботу.

Unity of Direction (єдність напряму): команда працює для досягнення спільної мети і діє в одному напрямку.

 Англійська мова для керівників + 14 принципів ефективного менеджменту

Підпорядкування of Individual Interest to General Interest (підпорядкування особистих інтересів загальним інтересам): мотивація кожного окремого члена групи може і повинна бути врахована, але вона не повинна ставитися вище в пріоритетах, ніж інтереси організації. Якщо вони перетинаються, керівництво повинно вирішити проблему в індивідуальному порядку, але віддаючи пріоритет to general interest.

Remuneration of Personnel (винагорода персоналу): це про баланс оплати. Оплата повинна покривати всі особисті потреби співробітника, щоб у нього вистачало коштів на житло, транспорт та інші витрати, які він сам вважає важливими. В іншому випадку він не зможе повністю зосередитися на своїх обов’язках, так як голова буде зайнята матеріальними проблемами.

Centralization (централізація): ступінь централізації залежить від потреб компанії. У тому числі від того, наскільки відповідальна робота, наскільки важлива роль креативу в ній, який рівень дисципліни у людей, що працюють в компанії і так далі. Файоль пропонує експериментувати зі ступенем централізації до тих пір, поки не знайдеться оптимальна модель.

Scalar Chain (ієрархія): від керівника до співробітників нижнього рангу повинна проходити чітка лінія поділу влади.

Order (порядок): кожна людина і кожен інструмент повинні перебувати на своєму місці. Це правило перетинається з першим. Анрі поділяє цей пункт на два: соціальний порядок (про розподіл людей) і матеріальний (про створення умов роботи).

Equity (справедливість): повага до вищестоящих нижчестоящим за рангом, справедливе регулювання спірних питань, доброзичливість у колективі.

Stability of Tenure of Personnel (стабільний посадовий склад персоналу): плинність кадрів є одночасно причиною і наслідком нестабільної менеджменту. Щоб налагодити модель управління, люди на ключових постах повинні стабільно залишатися на своєму місці.

Initiative (ініціатива): іноді зайва шаблонність дій може заважати ефективному управлінню. Людина на своїй посаді глибше розуміє процес виконання власної задачі і може запропонувати найкраще рішення. Така ініціатива повинна заохочуватися.

Esprit de corps (корпоративний дух): компанія — це одне ціле, всі її члени — одна велика команда.

 Англійська мова для керівників + 14 принципів ефективного менеджменту

У нас в блозі є інші статті, які допоможуть підтягнути англійську для топ-менеджменту:

  • Ділова лексика
  • Англійська для початківців
  • Англійська для HR
  • ТОП 4 підручника з бізнес-англійської

А на сьогодні все. Бажаємо удачі!

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Вчити англійську: Англійська мова онлайн