Ділова англійська мова – стандартні фрази англійською для початківців

Ділова англійська має не менше значення, порівняно з звичайним англійською, а часом і більше. Адже саме ділова англійська мова, стандартні фрази англійською застосовуються в переговорах і на різних зустрічах. Навіть при працевлаштуванні на роботу приміряються знання англійської з діловим підтекстом.

Дуже важливо при побудові ділового спілкування побудувати взаєморозуміння між двома або навіть багатьма сторонами одночасно. Для того, щоб розмовляти з вашими партнерами «на одній мові» вам необхідно знати англійську мову, специфічні терміни ділового спілкування. Саме така мова вважається мовою міжнародного спілкування.

Ще раз зазначу, що розмовна англійська не має нічого спільного з англійською діловим. Тому знання розмовної англійської абсолютно недостатня умова, щоб зуміти підписати важливий контракт, переконати сторони у вашій правоті і так далі.

Бізнес-мова має деякі особливості, які відрізняють його від англійського, якими люди користуються в побуті. Якщо ви впевнені, що англійський вам знадобитися тільки для ведення невимушених діалогів, тоді вам не потрібен ділова англійська, фрази бізнес спілкування. Але якщо вам потрібна англійська для спілкування по бізнесу, тоді вам потрібно знати деякі словесні обороти і вирази, характерні для професійної галузі.

Ще одна важлива особливість ділової англійської полягає в тому, що немає єдиної системи або таблиці ділових обертів. Є багато терминологий особливої тематики – юридичної, політичної, медичної і так далі. Тому якщо ви хочете представляти свою професію на гідному рівні, тоді вам необхідно глибоко вивчити термінологію, відповідну вашій професії. Дуже часто вивчення англійської мови у вищих навчальних закладах має на увазі саме вивчення англійської з точки зору професії, яку опановує студент.

80009e0df8bca5b0c51b5ebcdc868635 Ділова англійська мова   стандартні фрази англійською для початківцівВажливо, що англійська для початківців має такі особливості в її вивченні:

  • Потрібно не тільки знати термінологію, але і вміти правильно її застосовувати, що навіть складніше, ніж просто вивчити ряд специфічних слів;
  • Розширити словниковий запас побутового англійської і з допомогою цих нових знань вчити аналоги побутових слів у діловій мові;
  • Особливу увагу зверніть на правильне складання ділових документів. Ця частина мови має свої особливості, коли важливо знати, як правильно звертатися до лиця в листі, як правильно почати і закінчити листування. В контексті цього правильно і потрібно запам’ятати особливі словосполучення;
  • У презентаціях ділова англійська також має свої особливості, застосовуються сполучення слів, які також потрібно запам’ятати. Вони допоможуть завоювати увагу публіки і контактувати з нею.

При будь-якому спілкуванні, і ділове спілкування не є виключенням, потрібно застосовувати знання етики, хорошого тону, манер. Навіть бізнесмени, готові до неформального спілкування, вважатимуть за краще співпрацювати з вихованим співрозмовником, а не тим, хто з ходу почне звертатися до нього “hey, guy”. Манери є ознакою не тільки вихованість, але і професіоналізму.

Ще одне незмінне правило ділового спілкування зводиться до того, що подяки не може бути багато. Але замість банального – спасибі, спасибі, спасибі, краще вимовити якісну красиву фразу на кшталт “We appreciate you as a customer. Thanks a lot” ми дуже цінуємо вас як клієнта. Спасибі величезне.

Формулювання в бесіді з клієнтом не повинні виглядати викликають. Тому якщо ви що-не знаєте, не потрібно говорити – я не знаю, чи навпаки, я знаю, навіть якщо це і справді так. Краще сказати – відмінний питання. Я можу уточнити відповідь на нього і вам повідомити. «Good question. I’ll do my best find out for you». Якщо ви хочете виразити, наприклад, постійному клієнтові свою подяку, краще скажіть так – “для нас велика честь працювати з вами» (it’s an honor to work with you).

Ділова англійська має безліч нюансів і тонкощів. Для того щоб оволодіти ними, ви повинні володіти діловим спілкуванням рідною мовою, а також елементарними правилами ввічливості. Адже якщо у вас немає почуття такту, то ви не зможете вловлювати моменти, які фрази доречно вживати з тієї чи іншої ситуації, а які будуть видавати у вас вискочку або заступника. Почніть з азів, спілкуйтеся чемно і поштиво в своєму звичайному житті. Тоді лексика ділового спілкування даватиметься вам легко, і навчання буде відбуватися непомітно.

Завершити ділова розмова можна також багатьма фразами. Наприклад, можна сказати таку фразу – я вважаю, це питання вирішеним – I believe we can consider the matter closed. Або, наприклад, можна сказати let’s sum up the discussion – підіб’ємо підсумок обговорення. Такими фразами доречно завершити ділові переговори або зустріч, йди навіть ділової телефонний дзвінок.

Звичайно, ділова англійська освоїти нелегко і на це у вас піде досить багато часу, крім цього потрібна практика. Для його освоєння ви можете послухати діалоги з аудіювання саме з діловим спілкуванням або ж дивитися фільми, в тому числі про політику, детективи. У них дуже часто застосовується необхідна лексика і корисні словосполучення, які входять в діловий обіг англійської мови.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Вчити англійську: Англійська мова онлайн