Додаткові заняття з англійської мови

В основі додаткових занять з англійської мови лежить базовий комплекс знань, необхідний для засвоєння початкового рівня володіння мовою. У той же час подібна програма переслідує дещо інші цілі, на відміну від цілей в базових заняттях з мови.

Дані заняття містять у собі акцент зручності і легкості сприйняття матеріалу, який може частково повторюватися з базової шкільної програми.

Справа в тому, що в шкільних нормативних програмах з вивчення англійської мови принцип освіти побудований на вивченні основ лексичних і граматичних правил побудови промови. У додаткових ж заняттях з мови акцент зміщений в бік оволодіння розмовною бази.

Іншими словами, вони сприяють швидкому розвитку усного мовлення англійською мовою.

Також ігнорується акцент на глибокому розширення словникового запасу іноземних слів, шляхом їх заучування, а весь освітній посил спрямований на здатність орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях, застосовуючи вивчає іноземну мову.

Школярі, які відвідують заняття з англійської мови вдополнении до основних, здатні більшою мірою користуватися досліджуваним матеріалом, так як в основі додаткової практики мови присутнє постійне застосування і закріплення досліджуваного матеріалу.

Різні методики навчання — універсальності немає

Лексична і граматична підготовка на додаткових заняттях використовується тільки тією мірою, якою необхідно оволодіти, щоб висловити ту чи іншу думку в мовній практиці.

Але можна зазначити, що цей освітній підхід, що лежить в основі додаткових занять, є універсальним. Та як тут не існують якісь певні вузькопрофільні завдання, а розглядаються найбільш часті побутові ситуації, в яких школярів навчають мовної свободи.

Під побутовою сферою не маються на увазі виключно поширені туристичні фрази, а за основу беруться найрізноманітніші щоденні ситуації, в яких найчастіше ми обмінюємося якимись словами. Іншими словами, учнів навчають у певному сенсі, мислити англійською мовою, міркувати, бути здатним прокоментувати яку-небудь ситуацію і висловити свої почуття.

Вибір тематики — важлива частина навчання

Уроки з додатковим заняттям проходять з тематичним акцентом. Наприклад, ставиться завдання, максимально розкрити тему – «Як я провів свої канікули». Найчастіше, теми даються щодо широкого діапазону для того, щоб учень міг органічно з’єднувати воєдино безліч тем.

Таким чином, розвивається асоціативне мислення іноземною мовою, знімається бар’єр, що перешкоджає свободі мислення. Все влаштовано таким чином, щоб школяр не потрапляв в рамки мовного бар’єру і міг вільно, навіть здійснюючи некритичні лексичні помилки, розмовляти і думати на іноземній мові, розуміючи при цьому співрозмовника.

Також, використовуються певні методи, що дозволяють вивчати матеріал з акцентом на лексичну або граматичну основу. Все це призначено для максимальної усвідомлення школярем освітньої програми.

І які б освітні прийоми не використовувалися, все зводитися до того, щоб учень мав здатність користуватися отриманими знаннями, виконуючи завдання відразу ж, в мовному форматі. За оцінками багатьох експертів, саме такі практики, дозволяють в короткі терміни, навчитися розмовної іноземної мови.

Таким чином, додаткові заняття з англійської мови будуть дуже корисні і вивчення англійської мови для вас буде йти швидше і якісніше.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: