Goofing around: вчимо англійську весело

Я завжди дивуюся, коли студенти щиро думають, що навчання відбувається лише на найбільш складних або нудних уроках.

Насправді, за роки навчання я прийшла до висновку, що все з точністю до навпаки: коли студенти розважаються, паралельно вивчаючи щось нове в англійській, вони навчаються набагато краще і швидше, ніж коли вони абсолютно серйозні. Слово «фан», здається, вже надійно закріпилося в російськомовному сленгу, так що сьогодні поговоримо про те, як вчити англійську «заради фана», отримуючи щире задоволення від позитивних емоцій.

Отже, що ж ми розуміємо під веселощами? По-перше, давайте розберемося, що ми не маємо на увазі. Якщо Ви, як кажуть, 16+, веселощі не повинно бути дурним або дитячої. Веселощі не передбачає мовні ігри, які змушують Вас відчувати себе нерозумно. І веселощі на уроках мови не означає, що Ви будете безперервно сміятися весь час; це буде означати, що уроки мови кумедні, а не смішні. Сміятися весь час протягом занять добре, якщо Ви збираєтеся стати зіркою стенд-ап сцени в рідному місті, але це абсолютно не допоможе Вам вивчити англійську мову.

Забавний урок англійської – той, на якому Ви відчуваєте себе добре. Ви з нетерпінням чекаєте наступного заняття. Час пролітає швидко на такому занятті, іноді навіть занадто швидко. Якщо ж Ви кожні п’ять хвилин шукаєте поглядом годинник, урок, ймовірно, не цікавий. У той же час, англійська мова вимагає важкої роботи. Пам’ятайте, Ваш викладач англійської мови – це насамперед викладач, а не згадана вже зірка стенд-апу. Тим не менш, Ви повинні відчувати, що заняття пройшло «на позитиві».

Є кілька способів зробити Ваші заняття більш цікавими і продуктивними:

  • Заплануйте урок на час, коли Ви не будете відчувати себе дуже втомленим, щоб активно включатися в заняття і реагувати емоційно.

Звичайно, Ваша робота, сім’я або навчання в університеті завжди буде для Вас пріоритетом. Але постарайтеся запланувати уроки так, щоб у Вас було достатньо енергії. Знайдіть вчителя, графік якого задовольнить Вас – навіть якщо для цього потрібно трохи потрудитися, щоб знайти підходящий варіант.

  • Беріть уроки у викладача, який Вам подобається.

Вже після першого заняття Ви будете знати, спрацюєтеся Ви і Ваш викладач. Якщо після першого уроку Ви ні в чому не впевнені, візьміть інший пробний урок з іншим учителем. Спробувати працювати з різними вчителями – це непогана ідея, тому що кожен викладач має неповторну манеру спілкування і техніку проведення заняття.

  • Відчуйте відповідальність за своє власне навчання.

Навіть якщо Ви починаєте вивчати англійську з нуля, Ви все одно можете повідомити вчитель, що і як Ви хочете вивчати. Мій улюблений вид студента – той, який готовий взяти ініціативу в свої руки не боїться запропонувати: “Ми можемо зробити це?” Якщо Ви не напружуєтеся, а просто сидите і відповідаєте на запитання, вчитель повинен робити все за Вас, і заняття не доставить задоволення ні Вам, ні вчитель.

  • Закрийте підручник.

У той час як деяким студентам-початківцям потрібен підручник, немає жодного закону, який би свідчив, що Ви повинні його використовувати. Є безліч автентичних способів вивчення англійської мови, таких, як газетні статті, інтернет, відео, картинки для пояснення нової лексики і багато інші способи, я впевнена, що Ви підберете для себе підходящий. Навчитися говорити мовою не значить просто слухати і читати: розмовна практика – це проживання мови через реальні речі.

  • Подолайте збентеження і холодність.

Зайдіть далі, поставте своєму вчителю не тільки питання, що стосуються граматики та вимови, але й про його або її життя. Повірте, Ваш учитель буде щасливий. Не хвилюйтеся і не бійтеся поставити себе в незручне становище: якщо Ви запитаєте те, про що Ваш учитель не хоче говорити, він дасть Вам знати. Але коли Ви задаєте викладачу питання, це не тільки допомагає у вивченні англійської, але і зміцнює зв’язок між вами. Зрештою, викладач про багато розпитує Вас, чи не так? Присвятіть частина уроку розмови про щось трохи більше особистому, і заняття буде набагато більш приємним.

І нарешті

(І це, напевно, найважливіший рада з усіх) Смійтеся над жартами свого вчителя. Що робити, якщо Ви не розумієте, що це значить, і жарт це взагалі? Запитуйте. Ознака того, що Ваш учитель жартує – це його сміх. Отже, смійтеся разом з ним. На даний момент, Ви можете навіть не знати, що це смішно. Але, смійтеся, адже сміх це… весело!

goofing around: uchim anglijjskijj veselo25 Goofing around: вчимо англійську весело

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: