Історія рекламних слоганів Coca-Cola

Hi everyone! Сьогодні ми трохи поговоримо про колу. І немає, на жаль, нам не заплатили за рекламу. Просто ми визнали цю компанію досить цікавою, щоб на її основі підучити мову. Адже наш слоган — «Надихаємо вивчити». А в цій статті ми розглянемо рекламні слогани Coca-Cola, яких за багаторічну історію було чимало.

 Історія рекламних слоганів Coca Cola

Історія компанії

Компанія була заснована 8 травня 1886 року. Тобто зараз їй більше 130 років. Багато це чи мало — вирішувати вам. Просто цікаво уявляти, що газовану воду карамельного кольору пили ще до Першої Світової.

За легендою, рецепт придумав фармацевт Джон Стіт, змішавши листя коки з горіхів тропічного дерева коли. Щось схоже на той момент вже продавалося в Європі як алкогольний напій. Однак на той момент в Америці починати працювати з алкоголем було важко. У деяких штатах вже ввели сухий закон, в інших починалися руху в його підтримку. Тому було вирішено зробити напій безалкогольним.

До речі, кока на той момент не вважалася наркотиком або чимось особливо шкідливим. Це рослина вживали на рівні з кавою, для підвищення бадьорості і самопочуття. Під час сухого закону кока стала тимчасовою альтернативою спирту.

Загалом, одержаний продукт Джон почав позиціонувати як засіб від нервового розладу і продавав через автомат у найбільшій міській аптеці в Атланті.

Логотип намалював від руки друг Джона, і з тих пір він кардинально не змінювався. Перший слоган (tagline) звучав вкрай просто:

Drink Coca-Cola.
Пий Кока-Колу.

Спочатку справи йшли кепсько, доходи від продажу навіть не покривали витрати на виготовлення. У якийсь момент Джон змінила рецептуру, додав кофеїн, екстракт лайма і зробив напій газованим. І це привело до успіху, тільки сам Джон помер в 1888 році, так і не дізнавшись про це.

 Історія рекламних слоганів Coca Cola

Компанія швидко набирала обертів, і вже в 1904 кола стала впізнаваним брендом-напоєм в США. Однак за великою силою приходить велика відповідальність. В кінці 1890-х та початку 1900-х розгорталася кампанія проти кокаїну. І в певний момент газети зацікавилися напоєм і в пресі почала з’являтися інформація про небезпеку коли.

Зі складу вирішили прибрати кокаїн, а залишити вичавлені нешкідливі листя коки. Склад змінився, смак змінився, напій як «засіб від нервового розладу» більше не міг вважатися таким. І нові слогани перенесли акцент на освіжаючий ефект.

1904
Delicious and Refreshing.
Смачний і освіжаючий.

1905
Coca-Cola Revives and Sustains.
Кока-Кола освіжає та підтримує.

Ще через рік, у 1906, слоган радикально змінився. Тепер газована вода стала позиціонуватися як «напій тверезості» в знак нової хвилі руху проти спиртного.

The Great National Temperance Beverage.
Великий національний напій тверезості.

До 1917 продажу напою росли, і успіх відбився в оновленому слогані. Він відображає кількість продаваних літрів газованої води.

Three Million a Day.
Три мільйони на день.

Пізніше Coca-Cola повернулася до теми свіжості, і кілька слоганів поспіль були схожі один на одного.

1922
Thirst Knows No Season.
Спрага не знає пори року.

1923
Enjoy Thirst.
Насолоджуйся спрагою.

1924
Refresh Yourself.
Освіжись.

Потім у 1925 компанія знову відчула бажання похвалитися зростанням продажів. Адже завдяки гарній рекламній кампанії по поширенню напою за межами США вони подвоїлися менш ніж за десять років.

Six Million a Day.
Шість мільйонів на день.

У 1926 акцент трохи змістився. Якщо до цього рекламісти хвалилися проданими літрами, то тепер говорять про те, що колу можна купити де завгодно. Адже це все ще найвідоміший напій. А з урахуванням сухого закону ще і самий затребуваний. Тому колу дійсно можна було купити де завгодно.

It Had to Be Good to Get Where It Is.
Повинно бути, добре отримати це там, де воно є.

А в наступному, 1927 році, слоган звуал так:

Pure as Sunlight.
Чистий як сонячне світло.

Не зовсім зрозуміло, яке відношення це має до Кока-Колі. Адже це не мінеральна вода, яка повинна бути чистою і прозорою. Це напій коричневого кольору, його складно порівняти з променями сонця. Судячи з усього, покупці тоді подумали так само. І в підсумку слоган поміняли. Якщо до цього вже кілька років поспіль tagline змінювався раз в рік, то в цей раз компанія змінює його вже другий раз за 1927. Новий варіант — поліпшена версія позаминулого.

Around the Corner from Everywhere.
За рогом всюди.

Наступні кілька слоганів схожі один на одного і повторюють ідеї про видалення спраги.

1929
The Pause that Refreshes.
Пауза, яка освіжає.

1932
Ice Cold Sunshine.
Крижаний холодне світло сонця.

1938
The Best Friend Thirst Ever Had.
Кращий друг, який коли-небудь був у спраги.

1939
Thirst Asks Nothing More.
Спрага не просить нічого більше.

 Історія рекламних слоганів Coca Cola

У 1939 з’явився найдовший слоган в історії Кока-Коли. В ньому йде про те, що цільова аудиторія бренду — всі люди, що п’є колу кожен.

Whoever You Are, Whatever You Do, Wherever You May Be, When You Think of Refreshment Think of Ice Cold Coca-Cola.
Неважливо, хто ти, неважливо, що ти робиш, неважливо, ким ти можеш бути, коли ти думаєш про те, щоб освіжитися, думай про крижаний холодної Кока-Колі.

Далі йдуть такі теглайны.

1949
Along the Highway to Anywhere.
Уздовж магістралі в будь-яку точку.

1952
What You Want is a Coke.
Те, чого ти хочеш, це колу.

1956
Coca-Cola… Makes Good Things Taste Better.
Кока-Кола… Робить хороші речі смачніше.

1957
Sign of Good Taste.
Знак гарного смаку.

1958
The Cold, Crisp Taste of Coke.
Холодний енергійний смак коли.

1959
Be Really Refreshed.
Будь по-справжньому освеженным.

1963
Things Go Better with Coke.
Справи йдуть краще з колою.

У шістдесятих-сімдесятих роках Coca-Cola робить ребрендинг. Ключова ідея — відійти від старого і перейти на більш сучасні ідеї молоді, переключитися з формального і нудного до живого і щирим.

Ребрендинг торкнувся практично все: корпоративна продукція, дизайн пляшок, уніформа співробітників, автомобілі, рекламні кампанії. Ідея була в тому, щоб налаштуватися з людьми на одну хвилю. Показати, що Кока-Колі можна довіряти, що вона «справжня». І новий рекламний слоган 1969 відображав цю ідею.

It’s the Real Thing.
Це справжня річ.

Наступний слоган робить відсилання до американського походження.

Look Up America.
Поглянь на Америку.

Ще два слогана поспіль були спрямовані на позитивні емоції покупців.

1976
Coke Adds Life.
Кола додає життя.

1979
Have a Coke and a Smile.
Май при собі колу і посмішку.

У вісімдесятих посилюється тривога, пов’язана з ожирінням людей в розвинених країнах. Фаст-фуд, снеки, пасивний спосіб життя призвели до того, що людям стало складніше стежити за фігурою. Люди почали відмовлятися від продуктів, у тому числі від газованих напоїв, так як ті, що містять велику кількість цукру.

Боротися з цією думкою не мало сенсу. Адже цукру в газованій воді дійсно достатньо. Замість цього компанія випускає дієтичну колу з цукрозамінником. А за нею й інші альтернативні смаки: New (новий), Classic (класичний), Cherry (вишня), Caffeine-Free (без кофеїну) та інші. Для деяких смаків створювалися окремі рекламні кампанії. А два слогана 1985 підкреслювали саму можливість вибору.

We’ve Got a Taste for You.
У нас є смак для тебе.

America’s Real Choice.
Америка — це реальний вибір.

 Історія рекламних слоганів Coca Cola

Ще два слогана схожі один на одного. Точніше, другий є скороченою версією першого.

1987
When Coca-Cola is a Part of Your Life, You can’t Beat the Feeling.
Коли Кока-Кола — це частина твого життя, ти не можеш справитися з почуттями.

1988
You can’t Beat the Feeling.
Ти не можеш справитися з почуттями.

У 1889 з’являється новий унікальний tagline.

Official Soft Drink of Summer.
Офіційний напій літа.

А потім компанія знову повертається до старих ідей.

You can’t Beat the Real Thing.
Ти не можеш справитися з цією річчю.

1993 з’являється яскравий слоган, який протримається багато років. Багато з вас можуть пам’ятати.

Always Coca-Cola.
Завжди Кока-Кола.

Після цього протягом декількох років в рекламних роликах звучали такі фрази:

2000
Coca-Cola. Enjoy.
Кока-Кола. Насолоджуйся.

2001
Life Tastes Good.
Життя приємна на смак.

2003
Coca-Cola… Real.
Кока-Кола… Справжня.

2005
Make It Real.
Зроби це реальним.

2006
The Coke Side of Life.
Коксова сторона життя.

2009
Open Happiness.
Відкрий счатье

І останній відомий на даний момент слоган (2016 рік).

Taste the Feeling.
Спробуй почуття на смак.

На цьому все. Живіть як в рекламі Кока-Коли та вчіть англійську.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Вчити англійську: Англійська мова онлайн