«Класний» синергетичний ефект, або Чого навчають рекламників в Південному Тайвані?

Продовжуємо нашу серію про використання сучасних технологій для дистанційного вивчення англійської та інших мов.

Давайте розглянемо ще одну можливість навчання мовам – класичну роботу в режимі «класу» із застосуванням вільно доступних онлайн-інструментів.

Професійні педагоги давно довели: вивчення теми в режимі «один-на-один» дозволяє студенту вийти на високий рівень знань і розібратися в деталях. Проте розвивати мислення і максимально занурюватися в тему реально тільки при груповій роботі, де кожен студент бачить підходи та можливості всіх інших.

Створюється своєрідний синергетичний ефект: при однаковій початковій інформації для всіх студентів, кожен вирішує завдання вчителя дещо по-своєму.

В результаті студент бачить не тільки єдине рішення завдання від учителя, але й можливі варіанти від інших в групі. Так учень отримує значно більше корисної інформації, ніж при роботі «один-на-один».

До появи інтернету синергетичний ефект досягався завдяки живим дискусій студентів у межах лекційній аудиторії. Зараз вільний доступ в онлайн і безкоштовний мультимедійний інструментарій дозволяє вивчати англійську мову дистанційно і максимально ефективно.

Ось приклади з практики групового вивчення англійської мови за допомогою онлайн-технологій студентами різних вікових категорій.

Англійська для маркетологів

Учитель приватного коледжу в Південному Тайвані створив спеціальний курс (в рамках спільного навчання в коледжі) англійської для маркетологів і молодих співробітників місцевих рекламних агентств.

Цільова аудиторія – фахівці у віці 25-30 років, з непоганим базовим знанням англійської мови. Курс розрахований на 18 тижнів (семестр), з урахуванням наявності у студентів постійної полнодневной роботи.

Основна мета курсу – практичне застосування англійської мови при створенні теле-, радіо-та друкованих реклам. Іншими словами, вільне використання англійської в щоденній роботі.

В рамках курсу використовуються наступні технології:

Yahoo! Groups – платформа для онлайн-дискусій (в онлайн-режимі, або через e-mail). У створеній на Yahoo! Groups групі обговорюється між учнями і вчителем вивчається тема, архівуються матеріали курсу.

Блог класу – платформа, де студенти публікують роботи для презентації широкої аудиторії (використовується, в тому числі, як портфоліо студентів). Вчитель розміщує на блозі мультимедійні навчальні матеріали.

Онлайн сховища медіа файлів – платформи типу Slideshare, GoogleDocs, Blip.Tv Youtube використовуються для збереження студентських робіт і навчальних матеріалів (відео, картинки, документи, тощо) для додавання в блозі класу.

На різних етапах курсу дистанційного вивчення англійської мови студенти розглядають:

  • основні принципи створення реклам для різних медіа (на прикладах конкретних рекламних робіт);
  • специфічну англійську термінологію;
  • методи групової роботи над створенням реклам;
  • підходи до копірайтингу;
  • варіації мозкових штурмів.

Все вищеперелічене відбувається в режимі дискусій онлайн і виключно англійською мовою.

На фінальній стадії курсу групи студентів створюють рекламні роботи, звіти і презентації. При цьому оцінюється як технічна і креативна складова, так і знання граматики та ідіом англійської мови.

Ефективність подібного курсу незаперечна. Студенти вивчають англійську з чітким усвідомленням користі для майбутньої кар’єри. Плюс на стороні педагога здорова конкуренція учнів і їх ентузіазм.

Але які особливості групового дистанційного навчання у менеджерів вікової групи 40-55 років? Про це наш наступний кейс. Щоб не пропустити історію, підпишіться на наш блог – з нами завжди цікаво! smile «Класний» синергетичний ефект, або Чого навчають рекламників в Південному Тайвані?

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Вчити англійську: Англійська мова онлайн