Lifelong learning: чому все більше компаній збільшують витрати на навчання персоналу іноземним мовам?

Успішний міжнародний бізнес потребує багатомовних трудових ресурсах.

Дослідження показують, що бізнес-лідери всіляко сприяють вивченню іноземних мов в рамках власних компаній, оскільки мовні знання і іншомовний досвід співробітників підвищують продуктивність і полегшують розширення компаній на іноземні ринки.

Все частіше світові корпорації вкладають кошти в мовну підготовку своїх співробітників, очікуючи позитивну динаміку в розвитку компанії за підсумками навчання.

Згідно з нещодавньою доповіддю CBI/Pearson Education and Skills, 41% керівників провідних компаній Великобританії відповіли, що знання іноземної мови співробітниками принесе фінансові вигоди, в той час як 28% вважають, що мовні навички допомагають побудувати відносини з зарубіжними контактами. HR-менеджери також відзначають, що французька, німецька, іспанська, арабська і китайська мови користуються на ринку праці найбільшим попитом.

Заступник генерального директора CBI (The Confederation of British Industry), Катья Хол (Katja Hall) прокоментувала все зростаючий на біржі праці попит на фахівців, які володіють іноземною мовою: «Європейські країни як і раніше є нашим найбільшим експортним ринком, тому зовсім не дивно, що володіння німецькою, французькою, іспанською та російською мовами так високо цінується компаніями. Що стосується Китаю і Латинської Америки, які переживають стійке економічне зростання, амбітні фірми хочуть мати працівників з такими мовними навичками, які допоможуть прискорити просування на нові ринки.”

Хол висловила свою стурбованість тим, що «вивчення іноземних мов у школах знаходиться в занепаді», і «залишається неясним, чи зможуть останні ініціативи уряду допомогти стимулювати відродження вивчення мов». Вона також підкреслила, що «молоді люди, мудруємо про своєму професійному майбутньому, повинні бути більш обізнані про переваги володіння іноземними мовами для їхньої кар’єри».

  • Попит на багатомовних співробітників

Хоча англійська залишається мовою бізнесу, часи змінюються. Починаючи з 1975 р., англомовний сектор світової економіки поступово скорочується під тиском інших мов. Це означає, що говорять англійською мовою співробітники більше не можуть спочивати на лаврах, а англомовні країни розглядають можливість навчання своїх співробітників у більш широкому діапазоні мов.

Читайте також:  Як правильно вивчати англійську — звернення до природного методом

Згідно зі звітом Economist Intelligence Unit, що досліджували, “як культурний і комунікативний бар’єри впливають на бізнес”, співробітники на ключових посадах, які щодня контролюють процес укладення міжнародних угод, повідомляють, що часто при перекладі губляться важливі деталі з-за відсутності мовної та міжкультурної компетенції співробітників. Дослідження показало, що 49% з 572 керівників вищої ланки державних і приватних організацій по всьому світу вважають, що непорозуміння і неповна передача інформації в процесі перекладу гальмують підписання великих міжнародних комерційних контрактів. Природно, зрив цих угод призводить до великих втрат.

Також 64% опитаних керівників вважають, що мовні і культурні бар’єри уповільнюють доступ бізнесу до зовнішніх ринків. Більше ніж 86% вважають, що прибуток, частка на ринку і доходи могли б значно зрости, якби їх підлеглі були краще навчені спілкування на інших мовах якщо виникає така необхідність.

  • Дослідження показують, що білінгви є більш продуктивними

Різні дослідження показують, що білінгви мають психологічну перевагу перед тими, хто володіє лише однією мовою. Так, білінгви демонструють більш високу ефективність у таких soft skills, як видалення неактуальної інформації, визначення пріоритетності завдань і мультизадачність – здатність перемикати фокус уваги і активно працювати над кількома проектами.

За даними «Financial Times», «білінгви володіють підвищеною здатністю брати до уваги іншу точку зору і розглядати проблему з різних сторін. Виросли в оточенні відразу двох мовних картин світу, вони з самого раннього дитинства розуміють, що не існує однозначного трактування реальності і поважають право кожної людини на свою думку. Цей психологічний факт зумовлює припущення, що двомовні співробітники є кращими менеджерами і керівниками.

У своєму дослідженні, присвяченому проблемам білінгвізму, вчений-лінгвіст Антонелла Сорэс (Antonella Sorace) стверджує, що білінгви володіють більшою здатністю зосередитися на деталях і не «вимикати» свій другий мову, а це означає, що їх мозок розвивається і стає більш гнучким, ніж у тих, хто говорить тільки на одній мові.

  • Компанії вкладають капітал у навчання мовам
Читайте також:  Як відновити знання англійської мови: total recall

Крім того, що вільне володіння місцевою мовою стане життєво необхідним для взаємодії з іноземними колегами і діловими контактами, мовні навички також гарантують, що ніякі деталі і тонкощі міжнародних угод не загубляться в процесі перекладу. Коли двомовність поєднується з іншими характеристиками перспективного співробітника, стає зрозумілим, чому компанії воліють наймати працівників, які володіють кількома мовами.

Тим не менш, коли міжнародні компанії не можуть знайти кваліфікованих кандидатів на ринку праці, засновуються інтенсивні внутрішні програми навчання мовам. Такі курси – це додаткова перевага у формуванні глобальної корпоративної культури і потужний посил для нинішніх і майбутніх працівників про міжнародну ідентичності компанії. Для компаній, готових навіть в ситуації кризи інвестувати в мовну підготовку власних співробітників, мовна школа “LINGVISTER” пропонує ряд курсів для бізнесу, починаючи від загального розмовного курсу, що охоплює основи, до технічних курсів для тих, кому необхідна вузька спеціалізація. Розроблена кваліфікованим методистом програма дозволити розподілити навантаження і поставити досяжні цілі, частота і тривалість занять буде розрахована згідно з робочим графіком кожного співробітника, а керівництво завжди зможе отримати зворотний зв’язок як від викладачів, так і від корпоративних студентів, щоб проконтролювати, наскільки успішно проходять заняття і окупаються вкладені в навчання співробітників кошти.

lifelong learning: pochemu vse bolshe kompanijj uvelichivayut raskhody na obuchenie personala inostrannym yazykam 14 Lifelong learning: чому все більше компаній збільшують витрати на навчання персоналу іноземним мовам?

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: