Сучасний світ став настільки інтегрованим, що для того, щоб досягти успіху в професійній сфері, а іноді і в особистому, потрібно виходити за рамки однієї культури (=однієї мови) і осягати відразу декілька.
На знання англійської мови теж не завжди можна покладатися, тому що він перестає задовольняти всім новітнім вимогам.
Дослідження, проведене Конфедерацією британської промисловості, визначило володіння наступними мовами як навик, завдяки якому Ви забезпечите собі процвітаючий рівень життя.
Німецький
Маючи ВВП в 2,4 трильйонів євро, Німеччина залишається найбільшою економікою в Європі, на якій майже не позначилася економічна криза. І хоча німецький не входить у число офіційних мов ООН, це мова, на якому за замовчуванням кажуть у трьох найбільших економічних зонах в Європі. На підставі цього роботодавці і воліють наймати співробітників, які володіють цим прямолінійним і, як може здатися, «жорстким» мовою.
Французька
Французький називають мовою любові і часто недооцінюють його значимість у плані бізнесу. Але адже саме французький протягом довгого часу був домінуючим мовою в Європі, поки «пальму першості» у нього не відібрав англійська. Але навіть незважаючи на це, французький залишається мовою, якою говорить рівно половина інтернету і дві країни, що входять у Велику вісімку. Тому якщо Ви хочете вийти на європейський ринок, скажіть французькому “oui” (“так”)!
Китайський
Економіка Китаю є другою за величиною в світі і при цьому найдинамічнішою за темпами зростання, тому не дивно, що далекоглядні британці зробили вивчення китайської обов’язковим у деяких школах ще в 2006 р. Знання китайської як пункт в резюме змусить рекрутера підняти брови від подиву і прийняти рішення в Вашу користь, а надалі гарантує Вам величезні можливості для ведення бізнесу з азіатськими країнами.
Іспанська
Іспанська є офіційною мовою в більш ніж 20 (!) країнах світу, що робить його ідеальним мовою для бізнесу на міжнародному рівні і особливо в США (враховуючи, що кількість вихідців з Латинської Америки становить 12,4 % жителів цієї країни). На сьогоднішній день 37 % роботодавців заявляють про затребуваність іспанської в своїх компаніях. Звідси напрошується висновок: хочете заробляти більше грошей – беріться за вивчення іспанської невідкладно!
Португальська
Зовсім недавно Бразилія змістила Великобританії з 6 місця найбільших економік світу. І, враховуючи Кубок світу з футболу і Літні Олімпійські ігри-2016, очевидно, що вся увага в найближчому часі буде звернено саме на цю націю, розмовляє португальською мовою.
Японський
Хоча вважається, що це надважкий для вивчення мова (3-алфавітні системи!), володіння японським – це must-have, якщо Ви маєте намір досягти успіху в сфері робототехніки иновационной електроніки.
Російська
Якщо російська мова не є для Вас рідною, варто приступити до його вивчення. Тому що, як показують дані аналітиків з торгівлі та інвестицій, Російська Федерація є самим швидко зростаючим ринком експорту для багатьох європейських країн.
Арабська
По всьому світу налічується 300 мільйонів говорять на арабській мові, і це виразно мову, який необхідно вивчити, якщо Ви працюєте в нафтовій або оборонної промисловості. Валовий внутрішній продукт арабського світу наблизився до 600 мільярдів доларів, тому володіння таким затребуваним мовою зробить затребуваним і Ваше резюме.
Чеська
Чеський входить в «п’ятірку» мов, з якими, як відзначають європейські менеджери, їм доводиться стикатися в організаціях найбільше. Чехія – одна з небагатьох країн Європейського союзу, яка уникла рецесії під час світової економічної кризи, тому ділові зв’язки з неї простягаються далеко на схід, так і на захід.
Італійська
Найбільші компанії світу, включаючи Chrysler, IBM, General Electric, Motorola, Citibank і багато інших, вже давно відкрили свої офіси в Італії і задоволені тими можливостями, які з’явилися у них завдяки цьому. Без знання італійської Вам не обійтися, якщо Ви зайняті в таких сферах, як кулінарія, дизайн інтер’єру, мода, графічний дизайн, виробництво будівельного і транспортного обладнання, так що починайте вчити італійську прямо зараз!
Турецький
Турецький привабливий у першу чергу тим, що громади мовців зайняли основні стратегічно важливі позиції, розташувавшись на Балканах, на Кавказі і в Західній Європі (наприклад, у Німеччині турецький є другим за поширеністю мовою). Таким чином, знання турецької буде перевагою для тих, хто планує займатися бізнесом або політикою в цих регіонах.