План-конспект уроку з англійської мови

Урок англійської мови, як і будь-який урок, завжди націлений на отримання нових знань і закріплення навичок, отриманих на попередніх уроках. При складанні плану уроку з англійської мови, викладач враховує безліч факторів: вік учнів, рівень підготовки, чисельність групи, мета навчання і інших. І тим не менш, існує ряд рекомендацій, яких слід дотримуватися при проведенні будь-якого уроку англійської мови.

ce74aa7f6858ad5540deff3ce439821b План конспект уроку з англійської мови

Поради, як зробити урок цікавим англійської

Перерахуємо 10 правил, наявність яких у плані уроку англійської мови, зробить його цікавим, пізнавальним і ефективним.

  • Цілі і завдання уроку англійської мови слід озвучити на початку уроку, а в кінці підвести підсумок – всі цілі уроку були досягнуті і коротко підсумувати результати.
  • Новий граматичний матеріал краще пояснювати на базі знайомої лексики. Таким чином, учні не тільки зможуть повністю зосередитися на правилі, не відволікаючись на пошук значення нових слів, але і повторити вже вивчені слова, застосувавши їх в новій структурі.
  • Вивчений матеріал обов’язково повинен так чи інакше використовуватися в наступних уроках. Це стосується як граматичних структур, так і нових слів.
  • Будь-який матеріал, який дається на уроці, краще засвоїться, якщо прив’язати його до якихось життєвих ситуацій. Таким чином, одночасно вирішується питання з підвищенням мотивації. Адже стає очевидним практична користь одержуваних знань.
  • У сучасному уроці англійської мови пріоритетне увага приділяється розвитку розмовних навичок. Моделювання різних мовленнєвих ситуацій – один з найбільш ефективних способів закріплення теоретичних знань на практиці. З цієї точки зору групова або парна робота дає хороші результати. Вона вчить взаємодії, вміння розподіляти ролі, пристосовуватися до партнерів, тобто формує комунікативні навички. Парній і груповій роботі на кожному уроці має бути виділено достатню кількість часу.
  • Елемент гри на уроці надає йому захоплюючу форму і вносить різноманітність у навчальний процес. Особливо рекомендовны навчальні ігри на початковому етапі навчання. Вони допомагають розвинути творчі навички дітей, зняти момент втоми на уроці, стимулювати пізнавальну діяльність. Вірші, загадки, ребуси, рольові ігри – сучасного викладача величезний вибір ігрових прийомів, якими можна урізноманітнити уроки на будь-якому етапі навчання.
  • Величезне значення на уроках англійської мови придбали технічні засоби і сучасні технології. Будь навчально-методичний комплект з англійської мови обов’язково забезпечений диском з аудіо записами, додаткова навчальна література часто доповнена диском з інтерактивними вправами. Сучасні класи обладнані інтерактивними дошками, на яких можна подивитися відеоматеріали, показати презентації та виконати вправи. Безумовно, використання всього арсеналу сучасних технологій сприяє розвитку інтересу до іноземної мови, підвищення мотивації на уроках, є ефективним способом підвищення уваги до навчального матеріалу.
  • Говорячи про сучасних технологіях, не можна не згадати про різноманітних навчальних онлайн сервісах, які можуть допомогти у закріпленні отриманих на уроках знань. Як показує практика, виконання онлайн завдань у додатку до традиційним домашнім завданням або замість них, сприймається учнями не як виснажливі вправи, а більше як цікава гра, яка до того ж ще й корисна. Одним з таких навчальних сайтів є Lim-english.com. Уроки сайту дають можливість відпрацювання всіх навичок, необхідних для вивчення англійської мови на будь-якому етапі навчання.
  • У процесі навчання необхідно приділяти увагу системі заохочень. Крім традиційних оцінок, прийнятих у школі, кожен викладач може розробити свою систему заохочень. Це може бути наочна дошка прогресу учнів групи, система балів. У молодших класах широко використовуються різноманітні картки і фішки.
  • І нарешті, варто сказати кілька слів про таке поняття, як логіка уроку. Це комплексне поняття, яке включає в себе пов’язаність всіх компонентів уроку, підпорядкованість їх цілі уроку, логічний перехід від одного етапу уроку до іншого, єдність навчального матеріалу за змістом і послідовність його викладу. Іншими словами, кожен урок повинен бути з одного боку – закінченим «витвором» – зі своєю зав’язкою, кульмінацією і розв’язкою. А з іншого боку, він повинен стати логічним ланкою в ланцюжку навчання – продовженням попереднього уроку і підготовкою до наступного.
  • Читайте також:  30 розмовних фраз та виразів з перекладом англійською

    План-конспект уроку з англійської мови

    План-конспект уроку з англійської мови складається вчителем для кожного заняття, з урахуванням всіх можливих варіантів розвитку ходу уроку. Але в той же час, для кожного учителя, творча складова і спонтанні рішення виникаючих питань є невід’ємною частиною будь-якого уроку англійської мови.

    Приклад плану – конспекту уроку з англійської мови (2 клас) з теми «Toys» (Іграшки)

    Цілі уроку:

  • Освоєння структури «I have»
  • Повторення лексики по темі «Іграшки», «Кольори»
  • Завдання уроку:

  • активізація лексико-граматичних навичок, а так само навичок розуміння англійських слів на слух.
  • активізація навичок активного вживання засвоєного лексичного матеріалу (усне мовлення).
  • розвиток пам’яті та уваги.
  • Хід уроку

    1. Вітання

    T: Hello! How are you?

    P: I am OK (fine).

    2. Фонетична розминка

    I have a rat

    I have a mouse

    I have a cat

    I have a house

    Вчитель промовляє вірш, чітко вимовляючи окремі слова і показуючи відповідні картинки. Потім показує дітям картинки, які повинні правильно і чітко назвати їх. Відпрацьовуються звуки [ æ ], [ t ], [ au ], [ k ] [ h ].

    3. Перевірка домашнього завдання

    (В якості домашнього завдання потрібно було принести зображення (картинки) улюблених іграшок на картках однакового розміру)

    T: What pictures do you have?

    P: I have a lego car (a truck, a teddy bear, a ball, a train, a doll)

    4. Аудіювання

    T: let’s listen to the song about colours.

    Red, red, red is a bed

    Blue, blue, blue is a shoe

    Black, black, black is a sack,

    Brown, brown, brown is a crown

    White, white, white is a kite

    Green, green, green is a bean

    And a yellow-yellow duck drives a yellow-yellow truck.

    Пісенька супроводжується відповідними картинками (слайди презентації).

    P: ( Are listening).

    5. Робота з лексикою пісні.

    Читайте також:  Оксфордський словник англійської мови

    T: (показуючи по черзі різнокольорові картки): let’s repeat: What colour is it?

    P: Red (blue, black, yellow etc.)

    6. Активне вживання пройденого матеріалу.

    T: Say, what colour your toys are. For example, I have a yellow duck, and you?

    P: I have a white ball (a green car, a yellow teddy bear etc.)

    7. Закріплення.

    T: let’s play.

    (Вчитель збирає картки з іграшками, відбирає близько 10 шт, показує класу, кладе їх картинкою вниз на стіл. Вибирається одна людина (P), який бере будь-яку картинку. Клас не бачить, що на ній намальовано. Завдання – вгадати, що і якого кольору в руках у ведучого)

    P1: You have a white cat.
    P: No
    P2: You have a red train.
    P: No, not red
    P2: You have a black train.
    P: Yes.
    Etc.

    8. Домашнє завдання

    T: Write down your home task.

    Придумайте 7 пропозицій – які у вас є іграшки, називаючи їхній колір.

    9. Оцінки.

    Програма навчання онлайн-самовчителя Lim English розроблена досвідченими методологами і може використовуватися для навчання на уроках англійської мови.

    Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: