Раннє навчання англійської мови: you are KIDding!

“He that has no children knows not what love is.”
(У кого немає дітей, той не знає, що таке любов)

Як відомо, ключ до популярності і билингвизму лежить тільки через іноземну мову. Проте багато хто до цих пір сперечаються, чи варто починати раніше навчання англійської мови або залишити таку прерогативу на потім? По-перше, потрібно розібратися з цілями, від яких залежить прийняття правильного рішення.

Отже,

  • Ви плануєте з дитиною переїхати на ПМЖ в англомовну країну?
  • Ваш чоловік іноземець?
  • Ви плануєте віддати дитину на навчання за кордон?

Якщо Ваша відповідь «так», сміливо починайте займатися з дитиною. Однак, такі заняття повинні носити регулярний характер і підкріплюватися постійним бажанням дитини продовжувати «навчання». Ніколи не відходьте від правила 50/50. Приділяйте рівну кількість часу кожній мові, щоб у дитини не сформувалася помилкове відчуття того, що російська мова йому в принципі не потрібен.

Заздалегідь подумайте про те, чи будете Ви самі займатися з дитиною, або це буде робити професійний педагог, а можливо і носій мови, який працює з дітьми. В цьому випадку будьте готові до великих фінансових витрат.

Розвиток білінгвізму – особлива діяльність, у результаті якої дитина вільно говорить на двох мовах. Пам’ятайте, що ситуація може складатися так, що з одним із батьків дитина буде говорити по-російськи, з іншою ж – по-англійськи. Таке сприйняття світу відбувається в тому випадку, якщо карапуз розуміє, що з мамою тільки “російський”, з татом тільки “English”.

Іноземна мова і дитина – два поняття, які можуть вміло з’єднатися. Але у випадку, якщо час розподіляється невірно, приділяється недостатньо уваги одному з мов або немає потреби використовувати іноземну мову в суспільстві, де дитина проводить більшу частину часу, бажання вивчати English автоматично зникає. Батьки повинні про це пам’ятати.

Ще раз повернемося до цілей. Якщо на вищестоящі питання Ви відповіли «ні», варто відкласти вивчення іноземної мови як мінімум до 5-7 років, а можливо і більше. Чому? Іноземна мова – це практика і потреба реалізовувати знання, які першокласнику «виплеснути» просто ніде. Звідси і виникають проблеми з тим, що «я не хочу вчити англійську», «я не розумію граматику», «у мене немає здатності до мов», «я не хочу». Перш ніж примусити дитину робити те, що, на Ваш погляд, здається модним, популярним, сучасним, поставте себе на його місце. Чи Не простіше «відсунути» термін вивчення мови до того моменту, коли дитина сама виявить бажання вивчати мову свідомо, адже, погодьтеся, в цьому є свої переваги, наприклад:

  • дитина знає, чого хоче;
  • дитина самостійно йде до мети;
  • дитина шукає привід поспілкуватися з носіями мови.

Зауважте, що слово «дитина» переважає у всіх пропозиціях. На другий план відходить батько з фінансовими питаннями та інша інформація.

Іноді складніше забезпечити нормальні умови для постійного підтримання мовного середовища в маленькому віці, ніж досягти результату за пару років. Навіщо вивчати англійську мову в дитячому саду, в школі, в університеті, якщо його можна швидко вивчити в школі іноземної мови?

Після прочитання цієї статті постарайтеся відповісти на всі виниклі питання. Якщо Ви налаштовані рішуче – дерзайте, якщо Ви сумніваєтеся – пам’ятайте, що будь-який ризик повинен бути виправданий.

rannee obuchenie anglijjskomu yazyku: you are kidding 7 Раннє навчання англійської мови: you are KIDding!

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: