Розповідь про роботу (My job)

30c0f0a2af417263608198ae2ba089ab Розповідь про роботу (My job)

My weekday starts at 6.30 in the morning when my alarm-clock rings. I am not an early bird, so it takes me a couple of minutes before I get out of my bed, especially in winter. I leave home early, о 8.00 to avoid the rush-hour traffic as I start my work at 9 o’clock.

I work in an office as a secretary for a big building corporation. It’s a Russian well-established company. I found this job 4 years ago through an employment agency.

The office is in the centre of the city. I usually get there by bus. I spend most of the working time at the computer. My usual duties are typing documents, preparing them for our managing director, answering phone calls and arranging business appointments. I am also responsible for giving new correspondence and fresh newspapers to the managing director, sending faxes or e-mails. Sometimes I translate letters from English into Ukrainian. I am in charge of greeting visitors and offering them tea or coffee too. It is also my duty to arrange travel and accommodation hotel for the boss’s convenient business trips.

We have at lunch 1 o’clock and I usually go to a café which is situated in the next building. If I am not too busy I can have one or two short coffee-breaks during the day. I work full-time from Monday to Friday, so I am in my office until 5 p.m. At the end of every day I get new tasks and take notes for the next day from the managing director and ask him some possible questions.

I can’t say that my job is very interesting, sometimes it’s monotonous or stressful but I like meeting a lot of new people there, learning new ideas and communicating. I think that to apply for my job one needs good communication skills, the ability to work in a team under pressure and handle difficult situations without any assistance. I understand that my job is not prestigious and I have to climb the career ladder, that is why I am the third-year student at the university now and I am going to graduate from it in two years and become an accountant.

Читайте також:  Австралійський діалект англійської

 

Переклад

Мій робочий день починається о 6.30 ранку, коли починає дзвонити мій будильник. Я зовсім не рання пташка, тому мені потрібно ще пару хвилин, щоб вибратися з ліжка, особливо взимку. Виходжу з дому я рано, в 8 годин для того, щоб уникнути дорожніх заторів у «годину пік», так як починаю працювати до 9 годин.

Я працюю в офісі секретарем у великій будівельній корпорації. Це російська компанія з хорошою репутацією. Знайшла я цю роботу 4 роки тому через агентство по працевлаштуванню.

Офіс знаходиться в центрі міста. Зазвичай я добираюся туди на автобусі. Більшу частину дня я проводжу, працюючи за комп’ютером. Мої звичайні обов’язки входить друк документів, їх підготовка для генерального директора, відповіді на телефонні дзвінки і організація ділових зустрічей. Я також відповідальна за надання нової кореспонденції і свіжих газет своєму начальнику, відправку факсів і електронної пошти. Іноді я перекладаю листи з англійської мови на російську. До того ж я відповідаю за зустріч відвідувачів і пропоную їм чай або каву. Ще я зобов’язана займатися організацією поїздок і пристроєм в готелі для зручності відряджень генерального директора.

У нас починається обід в 1 годину дня, я зазвичай ходжу в кафе, розташоване в сусідньому будинку. Якщо я не надто зайнята, я можу влаштувати один-два короткі перерви на каву протягом дня. У мене повний робочий день з понеділка по п’ятницю, тому я перебуваю в офісі до 5 годин вечора. В кінці кожного дня я отримую нові завдання і роблю записи на наступний день від генерального директора і ставлю йому запитання.

Не можу сказати, що моя робота дуже цікава, іноді вона монотонна або повне стресів, але мені подобається знайомитися з новими людьми, дізнаватися щось нове і спілкуватися. Думаю, що для подачі резюме на мою посаду людині потрібно володіти хорошими навичками спілкування, здатність працювати в команді під тиском і справлятися зі складними ситуаціями без чиєї-небудь допомоги. Я розумію, що моя посада не є престижною, і мені слід підніматися службовими сходами, тому зараз я є студенткою третього курсу університету, і через два роки я його завершу і стану бухгалтером.

Читайте також:  Англійський фінансовий сленг: всі фрази від «самурайської облігації» і «чорного понеділка» до «рятувальної шлюпки» і «чорного вівторка»
Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: