Самовчитель з англійської мови – Урок 14

1. Знову систематизуємо те, що ми дізналися до цього. Якщо щось незрозуміло, зверніться до тем попередніх уроків, в яких вперше вводилися дана структура або слово.

2. Наші знання про дієслівних структурах розширилися, ми познайомилися з инфинитивом, дізналися про спосіб його вираження: to плюс основна форма дієслова:
to plaint, to prefer.

3. Познайомилися і з теперішнім часом дієслова, що в англійській мові називається The PresentSimple Tense.
Прочитаємо ще раз пояснення уроку 11. Слід пам’ятати, що якщо в питанні або заперечення виступає does, doesn’t, в дієслові, що позначає головна дія,
закінчення —s, —es вже не ставиться.

4. Познайомилися ми також з владним нахилом:
give me, wait, don’t mention, come in. Просимо
знайти відповідний матеріал на уроках 8-13.
Придивимося до нього ще раз. Наказовий спосіб
у другому особі од. і мн. ч. виражається за допомогою
основний форми дієслова:

to waitчекати інфінітив;

wait(піді)чекай, (під)чекайте
наказовий спосіб.

Рекомендую прочитати: Вживання герундія та інфінітива в англійській мові

Для вираження ввічливості додаємо слово please:

wait, please- будь ласка (піді)чекай(ті).

Коли хочемо висловити заборона, додаємо don’t :

don’t wait(please) — не чекай(ті).

5. У багатьох пропозиціях перед іменниками
виступали такі слова як a, an, the. Це
артиклі the articles, в англійській мові
вони виражають визначеність або невизначеність.
Можемо сказати, що артикль the вживається
тоді, коли співрозмовник знає, про який предмет,
особі, явищі з цією назвою йде мова. Артикль
a, an ( an використовуємо, якщо
іменник починається з голосної) вживаємо
тоді, коли який-небудь предмет, особу або явище
називаємо в перший раз.

6. Познайомилися ми також зі словами some і
anyкілька, якісь, трохи
і словосложениями, утвореними з їх участю
something, anything; someone, anyone.
Some
виступає в стверджувальних і іноді
питальних пропозиціях. Any
у реченнях питальних і негативних.
В останніх any має значення ніякої,
ніякі
. За тим же принципом розрізняються
використанні і словосложения з some, any.

Читайте також:  Часи англійської мови з прикладами - Вивчення англійської. Методики і матеріали

7. Ми постійно розширюємо наші знання про числівників.
Прочитайте ще раз номери всіх уроків. Відомості
про числівників підсумуємо урок 21.

8. У вас можуть виникнути труднощі з правильним
використанням окремих структур. Переведіть
такі пропозиції.

Перевірте ваші відповіді. Якщо ви допустили помилки,
зверніться до матеріалів уроків, в яких зустрічалися
поставили у вас утруднення слова і структури.
Якщо не вдалося розібратися з правилами їх вживання,
не турбуйтеся, ми будемо постійно повертатися до найважливіших мовних питань, по-новому їх розглядати і розширювати наші знання. Зрештою, все з’ясується. Виписуйте ці незрозумілі для вас конструкції, аналізуйте їх. Це допоможе вам швидше розвіяти «мовні сумніви».

Переведіть

  • Ось трохи чаю, але немає молока.
  • У неї є які-небудь гроші? — Якісь є, але небагато.
  • Вона не говорить так добре, як її брат.
  • Їх ще немає. Ще є час.
  • Як себе почуваєш? — Не дуже добре. У понеділок ніколи не відчуваю себе добре.
  • Ганні двадцять років, а скільки років її сестрі? Я не впевнений (впевнена).
  • Ти граєш у теніс? — Ні, але (я) граю на піаніно.
  • Відповіді

  • Here’s some tea, but there’s no milk.
  • She Has got any money? — She has got some but not much-a lot).
  • She doesn’t speak as(so) well as her brother.
  • They aren’t here yet. — There’s still time.
  • How are you? — Not very well. On Monday i’m never well.
  • Anne is twenty, but how old is her sister? I’m not sure.
  • Do you play tennis? — No, but I play the piano.
  • Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: