So, how was your day, або дня Опис англійською

Спілкування – процес природний, який, за логікою речей, повинен протікати вільно. Разом з тим, чомусь важко знайти тему для розмови з незнайомою людиною, особливо з іноземцем.

Можна, звичайно, поговорити про погоду, розповісти про себе. Але це – монологи, а для повноцінного спілкування потрібен діалог. Ідеальний спосіб вступити в діалог з людиною – це запитати його про щось, що стосується і хвилює його. В якості такої теми можна використовувати опис дня. Англійською це зробити нескладно, навіть з точки зору граматики. Насамперед, можна запитати співрозмовника про те, як пройшов його власний день, а потім розповісти про те, що сталося у Вас.

  • З чого почати?

Насамперед, згадуємо правило – від загального до приватного. Це правило діє і в живому спілкуванні, і при написанні творів. Тому спочатку вказуємо на те, як день пройшов в цілому. Зверніть увагу, що при живому спілкуванні не слід говорити про те, що у Вас щось не ладиться. Людина послухає, ввічливо покиває, але ніколи і ні при яких умовах не прийме Ваші проблеми близько до серця. Просто тому, що скаржитися – непристойно. Тому ми розглянемо саме «позитивний» варіант опису дня, спочатку для написання творів, а потім – для ситуації живого спілкування.

«My ordinary day is usually nice/good/sweet/interesting» – «Мій звичайний день, як правило, непоганий/хороший/приємний/цікавий».

Коли Ви визначили загальний дух минулого дня, можна починати описувати деталі в хронологічному порядку.

  • Описуємо день належним

Тут можна і потрібно використовувати ввідні слова і фрази, в особливості, якщо Ваша мета – написання відчуженого від життя твору, а не опис реального дня. Нижче ми розглянемо приблизну структуру твори для учнів середньої ланки (6-8 клас). Починаємо завжди з опису ранку:

«When I wake up, I go to the bathroom and do my morning things. Then my family and I have breakfast. It is usually cooked by my mum but my dad sometimes helps her. Then I go to school and my everyday routine begins» – «Коли я прокидаюся, я відразу йду у ванну, чищу зуби і вмиваюся. Потім ми всією родиною сідаємо снідати. Зазвичай сніданок готує мама, а тато іноді їй допомагає. Після сніданку я йду в школу і починається день, схожий на попередній».

Потім має сенс описати школу чи роботу, згадавши найхарактерніші риси і те, що відбувається щодня.

«At school I usually have 6 or 7 lessons a day but not all of them are interesting. Sometimes I can’t wait to have a break and sometimes I want the lesson to be infinite. It depends on many things, you know, and not only on the teacher. If I like the subject, I can learn it and even become an eager beaver, but if not, no one can make me study and do my homework» – «В школі у мене зазвичай 6 або 7 уроків щодня, але не всі з них цікаві. Іноді я не можу дочекатися зміни, а іноді хочеться, щоб урок не закінчувався. Це залежить від багатьох факторів, і не тільки від учителя, чи знаєте. Якщо мені подобається предмет, я готовий його вчити і навіть стаю зубрилой, якщо ж ні – ніхто не зможе змусити мене вчитися і робити домашні завдання».

В самому кінці можна описати те, що Ви робите у вільний час. Наприклад:

«In the evening after school I usually read, watch TV and talk with my family. We also have supper together and share our emotions about the day. Then I get ready for the next day and go to bed» – «Ввечері після школи я зазвичай читаю, дивлюся телевізор і розмовляю з батьками. Ми разом вечеряємо і ділимося емоціями про минулий день. Потім я готуюся до наступного дня і йду спати».

so, how was your day, ili opisanie dnya na anglijjskom24 So, how was your day, або дня Опис англійською

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: