Time management, або Як управляти власним життям

Ті, хто стикався з менеджментом, напевно вивчали підрозділ цієї дисципліни, який називається тайм менеджмент.

Керувати часом може кожен, але не кожен може організувати все таким чином, щоб чітко розподілити всі важливі справи і відмовитися від малозначних завдань.

Багато хто з Вас часто замислювалися про те, що присвячуючи багато часу роботі, Ви отримуєте абсолютно незначний результат. В чому проблема? В тому, що Ви хоч і плануєте свій день, але робите це недостатньо ретельно чи правильно. Завжди пам’ятайте про те, що важливий результат, а не процес роботи, який Ви можете приділити цілий день. Підвищувати продуктивність потрібно поступово, щодня плануючи свій день заздалегідь і позначаючи кожну задачу літерами (АБВГД), де А – найважливіша задача, а Д – малозначна, не виконавши яку, Ви нічого не втратите. Таким чином, ведучи щоденник або додаток онлайн, розставляйте справи в порядку важливості.

НЕМАЄ multitasking

Змінюючи свій спосіб життя і включаючи в роботу техніки, підвищують працездатність, не забувайте про те, що потрібно позбутися від “multitasking” – багатозадачності. Можливо, раніше Ви вважали, що це робить Вас більш успішним кандидатом, але це не так. Нейробіологи довели, що “multitasking” вбиває продуктивність, саме тому не варто планувати більше 2-3 важливих справ. В іншому випадку, поставивши грандіозні цілі і виконавши лише одну, Ви будете відчувати себе пригніченим. Пам’ятайте, що надмірна багатозадачність знижує ефективність виконання, тому не варто гнатися за двома зайцями одночасно.

При підвищеній напрузі мозок виробляє гормони стресу — кортизол і адреналін. Велика кількість гормонів призводить до перенасичення організму, в результаті чого з’являється відчуття затуманення. Крім того, мозок стає залежним від вироблюваних гормонів, і тоді втрата фокусу стає основним його змістом. Висновок один — ніколи не братися за кілька справ одночасно і не починати наступне, не закінчивши попереднє.

Читайте також:  Як почати вчити англійську мову?

Правило 6 «П» – правильне попереднє планування запобігає погані показники.

Багато вирішують планувати все на папері, але для деяких з нас це незручно, тому можна використовувати різні додатки, які допоможуть зосередитися на найважливішому. Не знаєте з чого почати? Почніть з “Todoist” або “Wunderlist” – сервісів, що допомагають керувати власними завданнями, створюючи окремі проекти і вказуючи терміни виконання. Завдання можна сортувати, ділитися ними з друзями і виконувати безліч дій, які приведуть у захват володаря даних додатків. Краще один раз спробувати, ніж довго про них читати.

Книги і цифри

До речі, любить читати, можемо порекомендувати книгу «7 навичок високоефективних людей» Стівена Кові, де автор поділяє «Я» на 4 сфери. Розвиваючи одну з них, ми розвиваємо всі інші, приходячи до потрібного результату.

Не забувайте про те, що заплановані заздалегідь справи допомагають на наступний же день підвищити продуктивність на 25%, оскільки Ви знаєте, чим будете займатися з першої хвилини перебування на роботі. Ще трохи про цифри: 10% часу, витраченого на планування, гарантовано дозволять заощадити 90% часу при вирішенні поставленого завдання.

Плануйте свій час і вивчайте іноземні мови!

time management, ili kak upravlyat sobstvennojj zhiznyu23 Time management, або Як управляти власним життям

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: