Revisions and Notes
Повторення і пояснення
Як зазвичай, прочитаємо ще раз пояснення до уроків 57-62. На цей раз вони досить прості, так як, в принципі, належать до лексики. Тим не менш, постарайтеся все-таки їх запам’ятати. Спробуйте перевірити свої знання. Скільки форм неправильних дієслів з цих уроків ви вже пам’ятаєте? Напишіть собі на папері форми дієслів, позначених зірочкою, і порівняйте їх з тими, що в кінці книги. Випишіть ті, в яких ви ще помиляєтеся і тримайте на видному місці, так, щоб на них часто дивитися і намагатися запам’ятати.
Його третя форма часто зустрічається в поєднанні з дієсловом to have, у значенні “мати”, “мати”, особливо в питальних і заперечних реченнях: Have you got my paper? No, I haven’t got it.
У цьому подовженому часу [c закінченням –ing] цей дієслово набуває значення “ставати, робити”. It’s getting dark: Стає темно [темніє]. She’s getting deaf: Вона стає глухий [глохне].
Це дієслово має багато значень у сполученні з займенниками. Наприклад: to get up – встати, to get in – увійти, в’їхати, to get over – подолати, to get into – увійти, дістатися, to get on – сісти, to get off – вийти.
Joan and I are coming next week: Джоэн і я приїжджаємо наступного тижня.
Не might phone later: Можливо, що він зателефонує пізніше.
Let’s have a look: Давайте подивимося.
What’s the matter?: В чому справа?
A pair of trousers: Пара штанів.
Nothing serious: Нічого страшного.
|
? Урок 62 зміст
Урок 64 ?