Як організувати свій освітній і робочий простір?

Загальна зайнятість іноді не дозволяє приділяти більше часу собі, в той час як тенденція групувати інформацію, зберігаючи кращі ідеї, набирає популярність по всьому світу.

І поки Ви читаєте про те, що наші закордонні побратими вже навчилися жити за певним графіком, вибудовуючи свій день заздалегідь і організовуючи своє життя, кожен шостий житель Росії вже теж пристосувався використовувати сучасні засоби для полегшення свого життя.

Розвантажуємо мозок

Напевно, не секрет, що для того, щоб звільнити себе від зайвої інформації, її потрібно записати. Так, саме записати все, що приходить в голову протягом дня. Для цього потрібно завести блокнот, працювати з якою Вам буде приємно. Простір у ньому повинно бути організовано таким чином, щоб Вам було зручно з ним працювати. В іншому випадку такий паперовий девайс буде Вас дратувати, а ми цю мету не переслідуємо. Якщо Ви людина прогресивна, можливо, блокнот або щоденник здасться Вам ідеєю з минулого. Якщо це так, слід скористатися мобільними додатками, які можна вільно завантажити.

Чудо-програми

Для щасливих володарів телефону на платформі Android можемо порекомендувати “SimpleMind Free”. Ця програма виконана в мінімалістичному стилі, що не заважає безкоштовно створювати «мозкові карти» тим людям, хто відносить себе до многозадачникам. Каша в голові миттєво перетворюється в логічну схему в телефоні, що полегшує роботу, організовуючи її, і наочним чином допомагає представити всі плани, які потрібно виконати.

Ті, хто люблять айфони, рекомендуємо приєднатися до “Evernote”, де Ви зможете зберігати всі ідеї, які постійно зустрічаються в Інтернеті. Тут Ви зможете робити записи, збирати робочий матеріал, обговорювати роботу з людьми з різних країн, не покидаючи програми, зберігати необхідні файли, управляти витратами, планувати відрядження, вести свій власний блокнот і виконувати ще багато різних функцій.

Ті, хто часто стикається з написанням резюме, звітів та інших документів, — додаток “Pages” дозволить Вам прискорити процес їх складання і додасть різноманітність у цей процес. Тепер ви з легкістю можете додати власний дизайн, відео або навіть діаграми, а з допомогою “iCloud” зумієте синхронізувати інформацію на всіх пристроях. Примітно, що програма спочатку містить більше 60 шаблонів, за допомогою яких ви легко всього за пару хвилин скласти звіт або навіть створити листівку. І пам’ятайте, що документи теж можуть виглядати красиво.

Любите все планувати заздалегідь, але вже втомилися від численних записів? Рекомендуємо використовувати програму “Getting Things Done”. Тут Ви можете організувати власний простір, керуючи чеклистами, тегами і мітками. Є не тільки рівні, але і підрівні завдань, а також окремі папки для нотаток. Відмінне додаток, яке допомагає розслабити мозок.

Тим, хто ще навчається або збирається продовжувати вчитися далі, можемо порадити додаток iTunes U, яке дозволить дізнаватися про всі новинки, у тому числі навчальних матеріалах, які пропонують найбільші університети світу. Саме тому, якщо Ви зацікавлені в освітньому контенті, ця програма стане Вашим незамінним помічником. Працює з iPhone, iPod Touch і iPad.

Сподіваємося, що завдяки цій статті Ви з легкістю зможете більше часу приділяти вивченню іноземних мов і власноруч організовувати свій робочий та навчальний простір.

kak organizovat svoe obrazovatelnoe i rabochee prostranstvo 5 Як організувати свій освітній і робочий простір?

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Вчити англійську: Англійська мова онлайн