Як удосконалити систему навчання персоналу мов

Коли справа доходить до професійної підготовки співробітників і формування у них навичок, від яких безпосередньо залежить функціонування всієї компанії, стратегія тут – все.

Ми надаємо короткий посібник про те, як проводити навчання іноземної мови у Вашій компанії з максимальною користю.
Багатомовні трудові ресурси можуть бути величезним активом у світі сучасного бізнесу. Оскільки все більше компаній прагне різнобічно розвивати свій штат за рахунок введення внутрішньо корпоративних програм навчання іноземної мови, ми розглянемо деякі способи, які допоможуть Вам впровадити навчання мовам у Вашій компанії.

1. Ознайомте співробітників з перевагами.

Вивчення іноземної мови може бути інтенсивним, важким і віднімати багато часу процесом, та не всі Ваші співробітники будуть в захваті від необхідності взяти на себе додаткову робочу навантаження. Перш ніж поставити їх перед фактом, ознайомте колег з потенційними вигодами з точки зору задоволення цілей компанії, просування в кар’єрі та особистої самореалізації.

Неофіційна зустріч з працівниками може дати Вам шанс надихнути їх і донести до них необхідну інформацію, а також обговорити з ними, як краще всього проводити заняття. Встановіть цілі і переконайтеся, що вони виділені ясно і чітко.

Якщо співробітникам необхідно володіти іноземною мовою, щоб виконувати свою роботу або отримати підвищення по службі, хай вони точно знають, що це означає, в які терміни вони повинні пройти навчальний курс і скільки годин вони повинні витратити на навчання.

2. Визначте, в якому стані знаходиться компанія.

Перш ніж Ви вирішите запустити внутрішнє навчання мовам, Вам важливо отримати всебічну картину про здібності свого колективу. Розгорнута і об’єктивна діагностика стане неоціненною допомогою Вам у структуруванні навчання і поділ співробітників на відповідні групи, даючи Вам загальне уявлення про масштаб майбутньої роботи.

Оцінка може бути письмовою, усною або альтернативної, або ж вона може являти собою якусь гру або групову активність. Якщо Ви введете звертаєтеся до зовнішнього постачальника освітніх послуг, знайте, що він може проконсультувати Вас з питань попередньої оцінки, що підходить найкраще для Ваших потреб, і зазвичай пропонує систему попереднього тестування всіх співробітників на рівень володіння мовою.

3. Побудуйте навчання згідно специфіці роботи

Переконайтеся, що зміст курсу залишається актуальним для учнів на робочих місцях та на виробництві. Включаючи стандартні ділові фрази, приклади електронних листів або прийоми ведення презентацій в навчальний план співробітників, що працюють з діловою документацією, Ви допомагаєте колегам зрозуміти, як їх мовні навички будуть безпосередньо корисні в їх посадові обов’язки.

4. Пам’ятайте, що структура є ключовою

Ретельно подумайте про те, як структурований курс і наскільки збалансований його темп. Отримання занадто великої кількості матеріалу відразу може здивувати кого завгодно. Розбивка матеріалу на посильні, логічні і послідовні фрагменти допоможе співробітникам залишитися вмотивованими і дасть обом сторонам можливість проаналізувати, на які труднощі необхідно спрямувати процес навчання.

5. Дайте зворотний зв’язок

Проявляйте зацікавленість у процесі навчання після того, як він був успішно запущений. Організація регулярних оглядових консультацій із співробітниками дає Вам можливість відстежувати ефективність процесу контрольованим чином і зберігає підтримує мотивацію підлеглих, надаючи їм можливість відзвітувати про їх навчанні. Підтримка тристоронньої зворотного зв’язку (керівництво-навчаються співробітники-провайдер навчання) дозволяє оперативно виявити сильні і слабкі сторони кожного учня, а також надає унікальний джерело рефлексії в кінці навчання.

6. Забезпечте взаємодію з носієм мови

Переконайтеся, що співробітники мають можливість регулярно спілкуватися з носіями нового для них мови. Ви можете запрошувати різних доповідачів на заняття, ця методика буде успішною, навіть якщо гостями на занятті будуть колеги. Практика з носієм мови створює ситуацію успіху і дає учням стимул продовжувати навчання.

7. Розставте пріоритети

Якщо мовна програма допомагає компанії в задоволенні її стратегічних комерційних цілей, то буде справедливим, що співробітникам потрібно надати час на навчання протягом робочого дня. Очевидно, що це вимагає ретельного планування робочого плану та перерозподілу навантаження таким чином, щоб Ваш бізнес продовжив ефективно функціонувати.

Великі компанії, наприклад, дозволяють роздрібним співробітникам присвячувати до восьми годин робочого часу на місяць навчання мови, використовуючи це як засіб збільшення приросту англомовних клієнтів.

8. Вимагайте, щоб співробітники спілкувалися на новому мовою в процесі роботи

Практика удосконалює знання, а застосування нових мовних навичок Вашими співробітниками сприятиме зміцненню довіри всередині колективу. Увімкніть новий мову в повсякденне ділове спілкування, вимагаючи, щоб учні говорили новою мовою на певних ділових зустрічах або вибірково вели переписку з колегами по електронній пошті. Можна поступити більш радикально – впровадити іноземні версії корпоративного програмного забезпечення.

Хоча це займе час на адаптацію і подолання страху перед помилками і публічними виступами, дайте співробітникам шанс застосувати нові навички на практиці, це виявиться надзвичайно ефективним.

9. Заохочуйте навчання за межами компанії

Допоможіть своїй нещодавно сформованої армії поліглотів визнати, що вивчення мови не має починатися і закінчуватися на заняттях. Це може принести користь подаючим надії лінгвістам і допомогти їх спілкування за межами тим, запропонованих програмою навчання. Можливо, працівники могли б сформувати групи самостійного вивчення, як додатковий засіб навчання.

Створення корпоративного англомовного чату або сторінки в соціальній мережі може також допомогти груп однодумців, даючи людям відчуття, що вони не одні у свої труднощі та здобутки у вивченні мови.

10. Дайте стимули

Люди в принципі активно реагують на цілі та винагороди, і не тільки в довгостроковій перспективі. Пропозиція значних бонусів за виняткові зусилля також вводить елемент здорової конкуренції серед слухачів і, отже, може бути ключовим мотиваційним інструментом.

Якщо у Вас є ресурси, чому б не надати кращим учням шанс виграти тур вихідного дня в ту країну, мову якої вони вивчають? Навіть якщо Ви мислите меншими масштабами, стимулююча цінність спонукальною схеми не повинна бути Вами недооцінена.

Перевірте всі ці поради на практиці і приготуйтеся зустрічати нову, мотивовану, багатомовну трудову команду, готову підкорити світ міжнародного бізнесу! Ознайомтеся з комерційною пропозицією школи LINGVISTER з навчання персоналу іноземним мовам, щоб стартувати вже сьогодні!

kak usovershenstvovat sistemu obucheniya personala yazykam20 Як удосконалити систему навчання персоналу мов

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: