Резюме англійською

rezyume na anglijjskom30 Резюме англійською

Розділ Responsibilities

Responsible for something – відповідальний за що-небудь
Responsible for all aspects of something – відповідальний за всі аспекти чого-небудь
Oversight of all aspects of staff performance – контроль за усіма показниками результатів діяльності персоналу
(Performance) evaluation – оцінка (результатів діяльності)
Leadership in the setting and achieving of strategic and organizational goals – керівна роль при постановці і досягненні стратегічних і організаторських цілей
Served as… — служив в якості…
During this 10-year period, increased… from 0% to 36% — протягом 10-річного періоду збільшив… з 0% до 36% (наприклад, обсяги продажів).
Implemented new… — впровадив нові…
Trained and supervised work crews – проводив навчання і здійснював контроль за робітниками
Administered… — керував…
Coordinated… — координував…
Supervised… — здійснював контроль за…
Created… — створив…
Invoicing – створення рахунків-фактур
Performing minor clerical duties – виконання дрібних офісних обов’язків
Preparing contracts and agreements – підготовка договорів та угод
Customer service – робота з клієнтами
Sales — продаж
Developing strategies for… — розробка стратегій для…
Used maintained and software (for something/ to do something) — використання і підтримка програмного забезпечення для чого-небудь/ дозволяє зробити
Re-designed website to make it more convenient for somebody/ to do something – модернізував вебсайт, що дозволило зробити його більш зручним для кого-небудь/ для того, щоб…
In charge of a 36 staff member – здійснював керівництво штатом у складі 36 осіб
Scheduling appointments – планування ділових зустрічей
Inputting data – внесення даних
Office побігеньках – офісні доручення
Assist with all other administrative office duties – виконання інших адміністративно-господарських обов’язків
Data management – обробка даних
Business trips — відрядження

Специфічні навички та особисті якості

Customer service and interpersonal skills – вміння працювати з клієнтами та навички міжособистісного спілкування
Superb written and oral communication skills – відмінні письмові та усні комунікативні навички
Problem solving and negotiation skills — вміння вирішувати проблеми і домовлятися
Planning and organizing – організаційні навички та вміння планувати
Organizational and Strategic Planning – навички організаційного та стратегічного планування
Strong team player – Робота в команді
Self-starter and strong independent worker – ініціативний і незалежний працівник
Highly adaptable ever to changing circumstances – легко адаптуюся під постійно мінливі обставини
A clear vision to accomplish the company goals – чітке бачення завдань компанії
Experienced manager with expertise in human relations and project management – досвідчений менеджер зі знанням управління персоналом та керівництва проектами
Extensive background in staff recruitment– широкий досвід підбору персоналу
Knowledge of Federal and State Employment Law – знання федерального і державного трудового законодавства
Contract negotiation and compliance – знання в області узгодження контрактів і врегулювання спорів
Experience in… with focus on… – досвід у… з упором на…
Strong leadership – Впевнені лідерські навички
Supervisory skills including hiring, termination, scheduling, training, payroll, and other administrative tasks – Управлінські навички, включаючи набір працівників на роботу, звільнення, ведення табелів, навчання та інші адміністративні обов’язки
Thorough knowledge of… — глибокі знання…
Proven ability to effectively manage both personnel and projects – здатність ефективно управляти персоналом і проектами

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Вчити англійську: Англійська мова онлайн